Smart Call-Back czyli błyskawiczne oddzwanianie na stronie www

Widget Smart call-back to słuchawka na stronie www, dzięki której klienci mogą szybko skontaktować się z firmą. Użytkownik odwiedzający stronę, ma możliwość wprowadzenia numeru telefonu w wyskakującym okienku, które pojawi się w czasie jego wizyty.

Jak działa widget Smart call-back?

  • Śledzi zachowania użytkowników na stronie internetowej i w odpowiednim momencie proponuje połączenie z konsultantem firmy
  • Po akceptacji użytkownika wykonuje połączenie pomiędzy nim, a przedstawicielem firmy w ciągu 21 sekund po zostawieniu numeru telefonu w wyskakującym okienku.

Przedstawiciel firmy (handlowiec) ma szansę dokładnego przedstawienia produktu, którym potencjalny klient jest zainteresowany, zwiększając tym samym szanse na sprzedaż nawet o 75%. Smart call-back daje wysoką jakość połączeń, korzystne ceny i możliwość umieszczenia widgetu na dowolnej liczbie podstron i domen.

  • Zarządzanie Smart call-backiem jest bardzo proste: klika się i wybiera odpowiednie opcje, nie trzeba do tego umiejętności programistycznych.
  • Pełna kontrola nad widgetem — sami decydujemy o kolorystyce, tekście oraz kiedy się pojawi na witrynie: po ustalonym czasie lub przewinięciu w określone miejsce strony.

Darmowa i pełna wersja widgetu call-back

Pełna wersja call-backa polega na tym, że użytkownik, który zostawi swój numer na stronie jest od razu łączony z konsultantem firmy. Mówiąc inaczej, kiedy klient zostawia prośbę o kontakt, system generuje połączenie do firmy, a konsultanci odbierają wygenerowane przez widget połączenia. W modelu bezpłatnym call-backa system odbiera dane, wprowadzone przez użytkownika i wysyła powiadomienie na skrzynkę mailową z prośbą o kontakt.

 

 

Case study- biuro podróży z widgetem, z którego nie przestaje dzwonić

Firma 7islands powstała w 2008 roku i jest nowoczesnym, dynamicznie rozwijającym się biurem podróży. Zapewnia bogatą bazę hotelową na oferowanych kierunkach, dzięki czemu każdy z klientów znajdzie dopasowany do własnych potrzeb produkt, który spełni jego oczekiwania.

O sile decyduje nie tylko szeroka oferta, lecz również profesjonalna kadra, która zdobywała swoje doświadczenie w największych biurach podróży oraz zespół rezydentów i animatorów troszczący się o klientów podczas wypoczynku.

Biuro podjęło decyzję o instalacji widgetu Smart call-back, który pozwala gościom strony kontaktować się z nami w chwili przeglądania oferty, a tym samym upewnić się, czy jest ona dostępna. Rozmowa z konsultantem ułatwiła możliwość zadania nurtujących klientów pytań oraz dokonanie 100-procentowo pewnej rezerwacji na wybraną ​ofertę. Dzień uruchomienia przycisku call-back na stronie pracownicy wspominają jako „dzień ustawicznych połączeń”.

Ułatwiając kontakt klientów z działem obsługi firma zakomunikowała swoim klientom: „Zapraszamy, jesteśmy tu dla Was i we wszystkim postaramy się pomóc”.

Dzięki Smart call-backowi zwiększyła się liczba telefonów w stylu: „Jestem na Waszej stronie i próbuję dokonać wyboru pomiędzy hotelem A a B – zamiast szukać opinii w internecie – dzwonię do Was z prośbą o poradę” lub „Nie mogę sobie poradzić z dokładną kalkulacją wakacji dla mojej rodziny – proszę o pomoc”.

Biuro odbiera połączenia od bardzo różnych osób — takich, którzy chcą uzyskać bardziej szczegółowe informacje niż te dostępne na stronie internetowej, takich, którzy preferują kontakt bezpośredni od mailowego, a także tych z „permanentnym brakiem czasu”.

Komentarze

komentarzy

Komentarze zostały wyłączone.

Top