Case Study – Lubinowe.pl – social media

Cel kampanii:

  • zwiększenie ruchu na stronie internetowej lubinowe.pl
  • wsparcie dla działań pozycjonerskich poprzez poprawę współczynnika Trust Rank dzięki pozyskaniu wartościowych linków z portali społecznościowych

Kanały:

Założyliśy konta firmowe na Facebook’u, Pinterest, Foursquare, Goldenline, LinkedIn, YouTube, Google+. Dodatkowo w naszej strategii pozyskiwania klientów z internetu uwzględniliśmy działania na blogu firmowym.

Facebook

https://www.facebook.com/lubinowe

Działania na facebooku poza aspektami wizerunkowymi i pozycjonerskimi skupiają się na pozyskiwaniu użytkowników na firmowego bloga. Na blogu publikowane są wpisy m.in dotyczące przepisów regionalnych. Wpisy te jak i sam ośrodek promowany jest poprzez reklamy Facebook Ads do grup docelowych.

Prowadzniem profilu oraz bloga  firma zajmuje się samodzielnie, naszym zadaniem jest promowanie postów do grup docelowych w okresach trwanai kampanii.

Jedną z grup docelowych które pozyskujemy na Facebooku są osoby z województwa Lubelskiego oraz Mazowieckiego które mają powyżej 27 lat i posiadają dzieci do 3 lat.

Drugą grupą są osoby w związku powyżej 27  lat z województwa Lubelskiego i Mazowieckiego którym prezentujemy ofertę romantycznego weekendu.

Gdy już nasz potencjalny Klient znajduje się na blogu kolejnym krokiem jest zainteresowanie go ofertą ośrodka

 Gdzie powinniśmy przekierować naszego użytkownika? Do dobrze przygotowanej strony ofertowej typu Landing Page.
Co to jest Landing Page oraz jak go stworzyć możesz przczytaj tutaj: „Jak stworzyć skuteczną stronę Landing Page?

Pinterest

http://www.pinterest.com/lubinowe/

Na potralu Pinterest postawiliśmy galerię firmową prezentując pokoje w ośrodku oraz cudowną okolicę.

Każde zdjecie poprzez link kieruje bezpośrednio do podstrony opisujęcej poszczególne pokoje oraz spacer 3d.

Dodatkowo poprzez zewnętrzną aplikację połaczyliśmy galerię na pintereście z profilem na Facebooku. Podłączenie Pinterest do konta na Facebook pozwala na łatwiejsze przemieszczanie się między portalami oraz pozyskanie kolejnych użytkowników którzy nas obserwują.

Google+

https://plus.google.com/110964902999228749849/posts

Takie same działania podjęliśmy na portalu społecznościowym Google+. Założyliśmy profil firmowy na którym publikowane są posty promujące odpowiadające im wpisy na blogu. Posty te można promować. Usługa nazywa się +Post Ads i wiąże się z Google Display Network, czyli z AdWords.

Nasz profil na Google+ linkuje do wszystkich innych potali społecznościowych oraz do strony głównej Klienta.

Golden Line

http://www.goldenline.pl/firma/lubinowe-wzgorze/

Na Golden Line założyliśmy oficjalny profil firmowy. Dzięki temu zyskaliśmy mocny link do strony Klienta oraz przy działaniach związanych z udzielaniem się w dyskusjach na portalu będziemy umieszczać link do profilu firmowego oraz strony Klienta.

Foursquare

https://foursquare.com/v/%C5%82ubinowe-wzg%C3%B3rze/53a92df3498e14238d0f2d77

Poprzez ten portal promujemy ośrodek bezpośrednio na urządzeniach mobilnych. Osoby zalogowane do aplikacji i szukające w okolicy restauracji regionalnej z łatwością odnajdą promowany przez nas ośrodek.

Youtube

https://www.youtube.com/user/lubinowePL/featured

Dzięki umieszczeniu filmów na Youtube możmey w prosty sposób zamieszczać filmy na stronie Klienta oraz promować firmę do grup docelowych poprzez Google AdWords.

 

LinkedIn

http://www.linkedin.com/company/%C5%82ubinowe-wzg%C3%B3rze

LinkedIn jest portalem społecznościowym skupiającym się na kontaktach biznesowych.

Jest to nasza grupa docelowa dlatego też i w tym miejscu umieściliśmy wpis o ośrodku naszego Klienta. 

 

przejdzdooferty

 

 

 

 

 

 

 

 

Tagi:

Łukasz Pach

Miłośnik marketingu, zarządzania i ebiznesu. Zewnętrzny doradca dla firm, szkoleniowiec z marketingu oraz strategii pozyskiwania ruchu na stronach internetowych. Jako absolwent Krakowskiej Politechniki porzucił inżynierskie zacięcie na rzecz zgłębiania arkanów życiowej miłości - marketingu i zarządzania - najsilniejszego uzależnienia oraz pasji. Przez 4 lata pracownik firmy Bard Centrum Gier zajmujący się marketingiem oraz PR firmy co pozwoliło na tworzenie comiesięcznych najbardziej szalonych onlinowych kampanii marketingowych. Wyznawca Facebooka jako podstawowego narzędzia do planowania grup docelowych pod względem demograficznym i behawioralnym dla sklepów internetowych. Fan ekonomii społecznej. Stale od 2005 roku poszerza swoją wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania i ebiznesu. Od 2011 roku współwłaściciel Agencji Interaktywnej ADream.

Komentarze

komentarzy

Skomentuj

five − one =

Top