Jak odpowiadać na potrzeby klienta?

Mam przyjemność prowadzić zajęcia dla dzieci w ramach Uniwersytetu Dzieci. Gdy otrzymałem tę propozycję nie mogłem odmówić. Szkoliłem firmy, prywarne osoby ale nigdy dziecięciolatków. Jak szkolić dzieci z obsługi klienta? Poprzez zabawę!

Czy można odczytać czyjeś myśli?
Wypowiadanie się oraz zadawanie odpowiednich pytań to kompetencje przedsiębiorcy. Rozmowa pomaga rozszyfrować czyjeś myślenie. Wyobrażenia klienta są istotne, gdy przedsiębiorca chce wykonać swoją pracę dobrze i zrealizować zamówienie na wysokim poziomie.
Rywalizacja, zagadki, rysowanie to aktywności, które zapoznają dzieci z metodami budowania koncepcji zamówienia.
Warsztaty odbęda się w przestronnych przestrzeniach dla freelancerów colab.

Łukasz Pach

Miłośnik marketingu, zarządzania i ebiznesu. Zewnętrzny doradca dla firm, szkoleniowiec z marketingu oraz strategii pozyskiwania ruchu na stronach internetowych. Jako absolwent Krakowskiej Politechniki porzucił inżynierskie zacięcie na rzecz zgłębiania arkanów życiowej miłości - marketingu i zarządzania - najsilniejszego uzależnienia oraz pasji. Przez 4 lata pracownik firmy Bard Centrum Gier zajmujący się marketingiem oraz PR firmy co pozwoliło na tworzenie comiesięcznych najbardziej szalonych onlinowych kampanii marketingowych. Wyznawca Facebooka jako podstawowego narzędzia do planowania grup docelowych pod względem demograficznym i behawioralnym dla sklepów internetowych. Fan ekonomii społecznej. Stale od 2005 roku poszerza swoją wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania i ebiznesu. Od 2011 roku współwłaściciel Agencji Interaktywnej ADream.

Komentarze

komentarzy

Skomentuj

14 − eleven =

Top