Poziomy wiarygodności referencji a wzrost sprzedaży

Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że referencje na temat wykonywanej przez nas pracy są bardzo ważne jednak to zaniedbujemy. Jeśli już dbamy o referencje i chcemy je pokazać na stronie internetowej ważne jest, abyśmy zrobili to w umiejętny sposób. Chciałbym tutaj opisać jak zwiększyć wiarygodność opinii na temat naszej firmy w oczach potencjalnych klientów.

Zacznę od najsłabszych opinii które firmy umieszczają na swoich stronach firmowych lub na forach internetowych. Zobrazuję to na przykładzie:

Poziom 1 – „Bardzo rzetelna firma, wykonali usługę szybko i profesjonalnie” Marcin

Poziom 2 – „Bardzo rzetelna firma, wykonali usługę szybko i profesjonalnie” Marcin Nowak z Sanoka

Poziom 3 – „Bardzo rzetelna firma, wykonali usługę szybko i profesjonalnie” Marcin Nowak z Sanoka firma ABC

Poziom 4 – „Bardzo rzetelna firma, wykonali usługę szybko i profesjonalnie” Marcin Nowak z Sanoka firma ABC – dodatkowo załączamy zeskanowane referencje z pieczątką firmy

Poziom 5 – „Referencje video” – wyobraź sobie regencje w formie krótkiego wywiadu gdy przedstawiciele Twojej firmy i Twojego klienta omawiają zrealizowany projekt

Jak widzisz referencje nie są równe referencjom jednak jak zadbać o to działo się to w Twojej firmie?

Chciałbym się z Tobą podzielić rozwiązaniem jak jednocześnie możesz pobrać referencje, zwiększyć sprzedaż w swojej firmie i monitorować procent zadowolonych klientów:
Procedura jest prosta jej genialność leży w konsekwencji jej stosowania.

Zazwyczaj wygląda to tak:

  • Wykonujemy usługę
  • Wystawiamy fakturę
  • Czekamy na płatność

Być może klient nas poleci lub kiedyś do nas wróci

A gdyby wyglądało to tak:

 

 

Tagi:

Łukasz Pach

Miłośnik marketingu, zarządzania i ebiznesu. Zewnętrzny doradca dla firm, szkoleniowiec z marketingu oraz strategii pozyskiwania ruchu na stronach internetowych. Jako absolwent Krakowskiej Politechniki porzucił inżynierskie zacięcie na rzecz zgłębiania arkanów życiowej miłości - marketingu i zarządzania - najsilniejszego uzależnienia oraz pasji. Przez 4 lata pracownik firmy Bard Centrum Gier zajmujący się marketingiem oraz PR firmy co pozwoliło na tworzenie comiesięcznych najbardziej szalonych onlinowych kampanii marketingowych. Wyznawca Facebooka jako podstawowego narzędzia do planowania grup docelowych pod względem demograficznym i behawioralnym dla sklepów internetowych. Fan ekonomii społecznej. Stale od 2005 roku poszerza swoją wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania i ebiznesu. Od 2011 roku współwłaściciel Agencji Interaktywnej ADream.

Komentarze

komentarzy

Skomentuj

thirteen + 4 =

Top