facebook
Grupa ADream - Agencja Interaktywna Kraków

Nikogo nie zdziwi fakt, że z miesiąca na miesiąc użytkownicy Internetu stają się coraz bardziej wymagający, niecierpliwi, a nawet wybredni. W natłoku informacji i ofert prezentowanych w Internecie wybierają te, które są najszybciej dostępne. Chcą otrzymywać odpowiedzi na swoje problemy ekspresowo, a jeśli tego nie dostają – opuszczają stronę i przechodzą tam, gdzie odpowiedź jest jasna i podana na tacy. Źle skonstruowane strony www i sklepy internetowe to czysta strata wizerunkowa i finansowa. Walka o Klienta rozpoczyna się zatem podczas badań UX.

User Experience to całość wrażeń jakich doświadcza użytkownik podczas korzystania z aplikacji, portalu czy strony www. Podstawą projektowania jest poznanie użytkownika, jego zachowań i wymagań. A ponieważ UX to dziedzina bardzo rozległa, a dobrych praktyk w tym zakresie jest mnóstwo, postanowiliśmy podzielić się z Wami naszą wiedzą. Może dzięki temu dowiemy się czegoś nowego 🙂

Przygotowaliśmy dla Was kurs UX, który będziemy prowadzić na profilu firmowym Zensite na Facebooku: https://www.facebook.com/agencjazensite/ w zakładce Notatki. Dzięki tej formie łatwiej będzie Wam wracać do wiedzy, bo wszystkie lekcje będą w jednym miejscu.

Kurs podzieliliśmy na 3 części.


Cz.1. – Audyt UX.
Audyty to dokumenty, dzięki którym strony naszych nowych klientów mogą zbliżyć się do ideału użytecznych dla użytkownika stron www. Na pierwszą część zaplanowaliśmy podróż po audycie UX – dzięki niej dowiecie się jakie elementy na stronie poddajemy analizie i dlaczego przestrzeganie zasad UX przy ich projektowaniu jest tak ważne

Cz.2. – Heurystyki UX.
Heurystyki to nic innego jak zbiór zasad jakimi kierujemy się projektując nową witrynę. Wiedza i doświadczenie w tym zakresie pozwala przewidywać zachowania użytkownika i już na etapie projektu ustrzec przed błędami użyteczności. Korzystamy z heurystyk zastanych, funkcjonujących w branży, ale także tworzymy własne będące wynikiem analiz zachowania użytkowników.

Cz.3. – Badania UX
Skąd wiemy co zniecierpliwi użytkownika, na co zwróci uwagę, co przykuje jego wzrok na Twojej stronie www? Nie zgadujemy, badamy. I chętnie podzielimy się z Wami informacjami na temat metodologii badań UX. Dzięki tej części upewnicie się w przekonaniu, że niemal każdy element strony www jest zaprojektowany z myślą o doświadczeniu użytkownika i celu biznesowym Klienta.

Śledźcie nasz profil na Facebooku i korzystajcie śmiało 🙂

Komentarze

komentarzy

Komentarze zostały wyłączone.

Top