Widget Smart call-back to słuchawka na stronie www, dzięki której klienci mogą szybko skontaktować się z firmą. Użytkownik odwiedzający stronę, ma możliwość wprowadzenia numeru telefonu w wyskakującym okienku, które pojawi się w czasie jego wizyty.

Jak działa widget Smart call-back?

  • Śledzi zachowania użytkowników na stronie internetowej i w odpowiednim momencie proponuje połączenie z konsultantem firmy
  • Po akceptacji użytkownika wykonuje połączenie pomiędzy nim, a przedstawicielem firmy w ciągu 21 sekund po zostawieniu numeru telefonu w wyskakującym okienku.

Przedstawiciel firmy (handlowiec) ma szansę dokładnego przedstawienia produktu, którym potencjalny klient jest zainteresowany, zwiększając tym samym szanse na sprzedaż nawet o 75%. Smart call-back daje wysoką jakość połączeń, korzystne ceny i możliwość umieszczenia widgetu na dowolnej liczbie podstron i domen.

  • Zarządzanie Smart call-backiem jest bardzo proste: klika się i wybiera odpowiednie opcje, nie trzeba do tego umiejętności programistycznych.
  • Pełna kontrola nad widgetem — sami decydujemy o kolorystyce, tekście oraz kiedy się pojawi na witrynie: po ustalonym czasie lub przewinięciu w określone miejsce strony.

Darmowa i pełna wersja widgetu call-back

Pełna wersja call-backa polega na tym, że użytkownik, który zostawi swój numer na stronie jest od razu łączony z konsultantem firmy. Mówiąc inaczej, kiedy klient zostawia prośbę o kontakt, system generuje połączenie do firmy, a konsultanci odbierają wygenerowane przez widget połączenia. W modelu bezpłatnym call-backa system odbiera dane, wprowadzone przez użytkownika i wysyła powiadomienie na skrzynkę mailową z prośbą o kontakt.

 

 

Case study- biuro podróży z widgetem, z którego nie przestaje dzwonić

Firma 7islands powstała w 2008 roku i jest nowoczesnym, dynamicznie rozwijającym się biurem podróży. Zapewnia bogatą bazę hotelową na oferowanych kierunkach, dzięki czemu każdy z klientów znajdzie dopasowany do własnych potrzeb produkt, który spełni jego oczekiwania.

O sile decyduje nie tylko szeroka oferta, lecz również profesjonalna kadra, która zdobywała swoje doświadczenie w największych biurach podróży oraz zespół rezydentów i animatorów troszczący się o klientów podczas wypoczynku.

Biuro podjęło decyzję o instalacji widgetu Smart call-back, który pozwala gościom strony kontaktować się z nami w chwili przeglądania oferty, a tym samym upewnić się, czy jest ona dostępna. Rozmowa z konsultantem ułatwiła możliwość zadania nurtujących klientów pytań oraz dokonanie 100-procentowo pewnej rezerwacji na wybraną ​ofertę. Dzień uruchomienia przycisku call-back na stronie pracownicy wspominają jako „dzień ustawicznych połączeń”.

Ułatwiając kontakt klientów z działem obsługi firma zakomunikowała swoim klientom: „Zapraszamy, jesteśmy tu dla Was i we wszystkim postaramy się pomóc”.

Dzięki Smart call-backowi zwiększyła się liczba telefonów w stylu: „Jestem na Waszej stronie i próbuję dokonać wyboru pomiędzy hotelem A a B – zamiast szukać opinii w internecie – dzwonię do Was z prośbą o poradę” lub „Nie mogę sobie poradzić z dokładną kalkulacją wakacji dla mojej rodziny – proszę o pomoc”.

Biuro odbiera połączenia od bardzo różnych osób — takich, którzy chcą uzyskać bardziej szczegółowe informacje niż te dostępne na stronie internetowej, takich, którzy preferują kontakt bezpośredni od mailowego, a także tych z „permanentnym brakiem czasu”.

Tagi:

Łukasz Pach

Miłośnik marketingu, zarządzania i ebiznesu. Zewnętrzny doradca dla firm, szkoleniowiec z marketingu oraz strategii pozyskiwania ruchu na stronach internetowych. Jako absolwent Krakowskiej Politechniki porzucił inżynierskie zacięcie na rzecz zgłębiania arkanów życiowej miłości - marketingu i zarządzania - najsilniejszego uzależnienia oraz pasji. Przez 4 lata pracownik firmy Bard Centrum Gier zajmujący się marketingiem oraz PR firmy co pozwoliło na tworzenie comiesięcznych najbardziej szalonych onlinowych kampanii marketingowych. Wyznawca Facebooka jako podstawowego narzędzia do planowania grup docelowych pod względem demograficznym i behawioralnym dla sklepów internetowych. Fan ekonomii społecznej. Stale od 2005 roku poszerza swoją wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania i ebiznesu. Od 2011 roku współwłaściciel Agencji Interaktywnej ADream.

Komentarze

komentarzy

Komentarze zostały wyłączone.

Top