Wykładamy na I Małopolskiej Konferencji dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw

Serdecznie zapraszam na konferencje podczas której będę prowadził jeden z modułów szkoleniowych.

WEŹ UDZIAŁ W KONFERENCJI JEŚLI CHCESZ:

  • poznać sekrety pozyskiwania klientów
  • poznać nowoczesne narzędzia sprzedaży
  • sprawić, aby Twój mały lokalny biznes miał reklamę na światowym poziomie

PODCZAS KONFERENCJI:

  • dowiesz się jak najskuteczniej pozyskać klientów
  • poznasz sposoby marketingowe o których nigdy wcześniej nie słyszałeś
  • poznasz skuteczny sposób na budowanie relacji z klientem
  • dowiesz się jakie największe błędy w biznesie popełniają przedsiębiorcy
  • nauczysz się jak sprawić, aby klienci rekomendowali Cię dalej
  • poznasz mnóstwo ciekawych ludzi

AGENDA SPOTKANIA:

  • 27 CZERWCA 2014
  • Rejestracja + networking: 9:00-10:00
  • Start konferencji: 10:00
  • Twój biznes w sieci: 10:15-11:15
  • Networking- dlaczego tak ważny? 11:30-12:15
  • Obiad: 12:15-13:15
  • Mistrz sprzedaży: 13:30-15:00
  • Sekrety skuteczności w biznesie: 15:15-16:00
  • Sesja pytań: 16:15-17:00
  • Kolacja dla VIPów: 17:30

 MODUŁ 1

TWÓJ BIZNES W SIECI

Obecność w sieci to dziś rzecz oczywista, a znajomość mechanizmów nowych mediów jest wiedzą obowiązkową dla każdego przedsiębiorcy myślącego globalnie. Świat wirtualny daje małym i średnim firmom ogromne możliwości. Internet jest wielkim rynkiem zbytu, a liczba osób kupujących w sieci będzie się tylko zwiększać. Można nawet zaryzykować twierdzenie, że walka o klienta przeniosła się do świata wirtualnego. Chcesz poznać zasady jakimi kieruje się marketing internetowy? Chcesz wiedzieć jak można skutecznie promować się w sieci i co dzięki temu możesz zyskać? W tej części konferencji otrzymasz wiedzę w pigułce na temat promocji firmy w Internecie, poznasz możliwości Internetu, a przede wszystkim będziesz mógł od zaraz wykorzystać zaprezentowane narzędzia. Dowiesz się również dlaczego strony internetowe nie sprzedają.

MODUŁ 2

NETWORKING – DLACZEGO TAK WAŻNY?

Podstawą udanego biznesu od zawsze są kontakty i znajomości, które w dzisiejszych czasach zastępuje bardzo ważne słowo networking. Umiejętność tworzenia sieci kontaktów może okazać się sporym przyśpieszeniem dla realizacji Twoich celów. Poznawanie ludzi z różnych branż wzbogaci Twoją ogólną wiedzę i będzie swoistym treningiem umiejętności interpersonalnych. W tej części dowiesz się jak tworzyć wspaniałe relacje biznesowe, które będą procentowały. Specjalnie dla Ciebie ten panel poprowadzi gość specjalny – mistrzyni networkingu prowadzonego z sercem i góralską duszą. We wrześniu 2013 roku otrzymała prestiżową nagrodę Ambasadorki Przedsiębiorczości przyznawanej przez Polską Sieć Ambasadorów Przedsiębiorczości Kobiet. Od 2008 roku prowadzi cykl spotkań dla przedsiębiorców pod nazwą Arena Biznesu, podczas których każdy uczestnik ma możliwość opowiedzenia o tym czym jego firma się zajmuje.

MODUŁ 3

MISTRZ SPRZEDAŻY

Kto z nas lubi jak mu się sprzedaje? Dlaczego większość klientów na pytanie – “w czym mogę służyć?” szybko odpowiada „Nie, dziękuję”? Dlaczego większość z nas wkurza się, gdy otrzymuje kolejny telefon od Orange czy Plus? Sprzedawcy kojarzą się nam z nachalnymi, i natrętnymi osobami. Po prostu nie lubimy, gdy się nam sprzedaje, natomiast kochamy kupować! Na szczęście dla właścicieli firm ta prawidłowość nie jest jeszcze powszechnie znana i wykorzystywana. Dlaczego na szczęście? – Bo to daje olbrzymie szansę dla tych, którzy potrafią z tego faktu skorzystać. Co więc trzeba zrobić? No cóż – skoro klienci nie lubią jak się im coś sprzedaje – Przestań im sprzedawać! A skoro klienci kochają kupować zrób tak, aby mogli przeżywać te fantastyczne emocje właśnie u Ciebie! Poznaj kilka genialnych i prostych narzędzi, które wykorzystują skuteczni sprzedawcy do tego, aby podnosić przychody i zwiększać przewagę konkuencyjną firm dla których sprzedają.

 MODUŁ 4

SEKRETY SKUTECZNOŚCI W BIZNESIE

Gdybyś dzisiaj miał zacząć tworzyć swoją firmę zupełnie od zera, co zrobiłbyś inaczej? Jakich błędów starałbyś się uniknąć? Podczas tej części konferencji dowiesz się jak radzić sobie z porażkami w biznesie. Jak nie dać im się powalić? Opowie o tym Marcin. Sześcioletnie doświadczenie w prowadzeniu firmy produkującej drewno budowlane i ponad dziesięcioletnie w zarabianiu pieniędzy innymi sposobami niż praca na etacie (produkcja flag na Euro, handel z Ukrainą, przygody dropshippingowe, prowadzenie firmy w Anglii, budowa struktury w marketingu sieciowym) pokazały Marcinowi jak wiele porażek może popełnić przedsiębiorca w krótkim czasie. Jednak gdy masz wystarczająco dużo determinacji nawet najtrudniejsze przeszkody nie staną Ci na drodze do osiągnięcia sukcesu. Marcin opowie czego należy bezwzględnie unikać w firmie, aby nie obudzić się na dnie oraz o jakie obszary powinno się zadbać w firmie

Progress Academy sp. z o.o.

ul. Pijarska 9/5a
31-015 Kraków

Masz pytania?

office@progress-academy.pl

 

Łukasz Pach

Miłośnik marketingu, zarządzania i ebiznesu. Zewnętrzny doradca dla firm, szkoleniowiec z marketingu oraz strategii pozyskiwania ruchu na stronach internetowych. Jako absolwent Krakowskiej Politechniki porzucił inżynierskie zacięcie na rzecz zgłębiania arkanów życiowej miłości - marketingu i zarządzania - najsilniejszego uzależnienia oraz pasji. Przez 4 lata pracownik firmy Bard Centrum Gier zajmujący się marketingiem oraz PR firmy co pozwoliło na tworzenie comiesięcznych najbardziej szalonych onlinowych kampanii marketingowych. Wyznawca Facebooka jako podstawowego narzędzia do planowania grup docelowych pod względem demograficznym i behawioralnym dla sklepów internetowych. Fan ekonomii społecznej. Stale od 2005 roku poszerza swoją wiedzę z zakresu marketingu, zarządzania i ebiznesu. Od 2011 roku współwłaściciel Agencji Interaktywnej ADream.

Komentarze

komentarzy

Skomentuj

sixteen + 5 =

Top