Case Study – Kampania Office 365 dla Firm przy użyciu strony typu Landing Page

W tym case study chciałbym pokazać dlaczego do kampanii promocyjnych wykorzystuje się takie produkty jak Landing Page,  jaka jest ich skuteczność i dlaczego kampania którą prowadziliśmy potrzebowała dedykowanej strony Landing Page a nie firmowej strony produktowej. Landing Page jest to
Czytaj więcej

Nowa strona www – koszt czy inwestycja?

Dlaczego klienci decydują się na nową stronę internetową? Powodów jest kilka jednak z naszych statystyk wynika, że najczęstszymi powodami są: Nieatrakcyjna grafika Źle rozplanowana architektura treści i informacji (użytkownicy nie mogą na niej znaleźć potrzebnych informacji) Strona nie realizuje celów biznesowych

Czytaj więcej

Why? Why? BNI? – 18 powodów dla których warto działać w BNI – Case Study

Dlaczego napisałem ten artykuł? Aktualnie w BNI działam jako przedstawiciel Komitetu Członkowskiego. Spotykam się z przedsiębiorcami którzy byli u nas na spotkaniu, odpowiadam na ich pytania i prowadzę rekrutację do grupy BNI City. Gdy wchodziłem do BNI słyszałem o jednej

Czytaj więcej

Jak odpowiadać na potrzeby klienta?

Mam przyjemność prowadzić zajęcia dla dzieci w ramach Uniwersytetu Dzieci. Gdy otrzymałem tę propozycję nie mogłem odmówić. Szkoliłem firmy, prywarne osoby ale nigdy dziecięciolatków. Jak szkolić dzieci z obsługi klienta? Poprzez zabawę! Czy można odczytać czyjeś myśli? Wypowiadanie się oraz zadawanie odpowiednich pytań to kompetencje

Czytaj więcej

Szkolenia z marketingu w Sanoku | Case Study

W dniach od 19.12 do 21.12 miałem przyjemność prowadzić szkolenia z marketingu dla przedsiębiorców z Sanoka. Spędziłem fantastyczne trzy dni z prężnie działającymi przedsiębiorcami. Lubię jeździć na szkolenia daleko od dużych miast ponieważ tam marketing działa inaczej. Od kilku lat obserwuję jak metody

Czytaj więcej

Case Study – Lubinowe.pl – social media

Cel kampanii: zwiększenie ruchu na stronie internetowej lubinowe.pl wsparcie dla działań pozycjonerskich poprzez poprawę współczynnika Trust Rank dzięki pozyskaniu wartościowych linków z portali społecznościowych Kanały: Założyliśy konta firmowe na Facebook’u, Pinterest, Foursquare, Goldenline, LinkedIn, YouTube, Google+. Dodatkowo w naszej strategii pozyskiwania klientów z internetu uwzględniliśmy działania na

Czytaj więcej

Banki darmowych zdjęć

Podczas tworzenia projektów, w tym stron internetowych bardzo ważną rolę odgrywa dobranie zdjęć o odpowiednio wysokiej jakości. To właśnie dzięki dbaniu o takie aspekty możemy przyciągnąć do siebie użytkowników. Niestety do tej pory, aby zdobyć ciekawe i dobrej jakości zdjęcia

Czytaj więcej

Top