marketing internetowy

6 filarów skutecznego biznesu internetowego

 Era reklamy Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę jak ważna jest rozpoznawalność jego firmy. To, jak klientom kojarzy się marka jest często dużo istotniejsze od samych produktów i usług. W czasach gdy reklama dopiero się rozwijała wystarczyło umieścić krótką notkę w

Czytaj więcej

Nowa strona www – koszt czy inwestycja?

Dlaczego klienci decydują się na nową stronę internetową? Powodów jest kilka, jednak z naszych statystyk wynika, że najczęstszymi powodami są: Nieatrakcyjna grafika swojej strony Źle rozplanowana architektura treści i informacji ( co powoduje, że użytkownicy nie mogą na niej znaleźć potrzebnych

Czytaj więcej

Poziomy wiarygodności referencji a wzrost sprzedaży

Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że referencje na temat wykonywanej przez nas pracy są bardzo ważne jednak to zaniedbujemy. Jeśli już dbamy o referencje i chcemy je pokazać na stronie internetowej ważne jest, abyśmy zrobili to w umiejętny sposób. Chciałbym tutaj

Czytaj więcej

Strategia pozyskiwania klientów w social media, czyli skuteczny marketing społecznościowy

Działania w sieci stają się coraz bardziej czasochłonne co automatycznie powoduje wzrost kosztów. Celem tego postu jest pokazanie jak można zintegrować działania z zakresu PR, SEO oraz e-marketingu aby realizować kilka celów jednocześnie używając tych samych narzędzi. Wystarczy kilka kosmetycznych zabiegów

Czytaj więcej

Landing Page – Wszystko co musisz wiedzieć aby działać w internecie skutecznie

  Co to jest Landing Page? Landing Page, strona docelowa, strona lądowania jest to pierwsza strona na którą trafia użytkownik pozyskany dzięki podejmowanym przez firmę działaniom promocyjnym. Strona docelowa może być stroną samodzielną, mikrostroną, a także elementem większej witryny lub

Czytaj więcej

Top