facebook
Grupa ADream - Agencja Interaktywna Kraków

Przygotowani na RODO?

Skrót RODO to dla przedsiębiorców jedno z najbardziej popularnych haseł ostatnich miesięcy. Według Google Trends zainteresowanie tematem ochrony danych osobowych zaczęło wzrastać z początkiem bieżącego roku i konsekwentnie wzrasta do dziś. Oferty szkoleń, darmowe webinary, ministerialne informatory czy nawet próby
Czytaj więcej

E-branding czyli jak budować wizerunek swojej firmy w sieci

Branding w tradycyjnym ujęciu to proces budowania świadomości marki w umyśle konsumenta. Wraz z rozwojem nowych technologii techniki brandinowe ewoluują. Nie znaczy to jednak, że wcześniejsze stają się nieaktualne, ale że nowe stanowią nadbudowę tych zasad. Kiedy kilkanaście lat temu

Czytaj więcej

Case Study – Green Mountain Resort

Nad promocją inwestycji Klienta pracowaliśmy wspólnie – Zensite jako autor strony www, Studio Leon jako projektant prezentacji sprzedażowej i When jako wykonawca kampanii reklamowych w sieci. Green Mountant Resort to wysokiej klasy kompleks hotelowy powstały w Karpaczu, działający w systemie

Czytaj więcej

York School of English – CASE STUDY

Największe sukcesy osiągają Klienci, dla których możemy tworzyć wspólny projekt kilku firm Grupy ADream. Tak było ze York School of English -http://york.edu.pl/. ZENSITE Ze szkołą York rozpoczęliśmy współpracę w 2016 roku. Klient zgłosił się do nas z potrzebą realizacji nowej

Czytaj więcej

6 filarów skutecznego biznesu internetowego

 Era reklamy Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę jak ważna jest rozpoznawalność jego firmy. To, jak klientom kojarzy się marka jest często dużo istotniejsze od samych produktów i usług. W czasach gdy reklama dopiero się rozwijała wystarczyło umieścić krótką notkę w

Czytaj więcej

Case Study – Kampania Office 365 dla Firm przy użyciu strony typu Landing Page

W tym case study chciałbym pokazać dlaczego do kampanii promocyjnych wykorzystuje się takie produkty jak Landing Page,  jaka jest ich skuteczność i dlaczego kampania którą prowadziliśmy potrzebowała dedykowanej strony Landing Page a nie firmowej strony produktowej. Landing Page jest to
Czytaj więcej

Why? Why? BNI? – 18 powodów dla których warto działać w BNI – Case Study

Chcesz poznać 18 powodów, dla których warto działać w BNI? Oto one. Oraz historia mojej przynależności do BNI. Dlaczego napisałem ten artykuł? Gdy wchodziłem do BNI słyszałem o jednej korzyści wynikającej z członkostwa i były to pieniądze… Uważam jednak, że

Czytaj więcej

Jak odpowiadać na potrzeby klienta?

Mam przyjemność prowadzić zajęcia dla dzieci w ramach Uniwersytetu Dzieci. Gdy otrzymałem tę propozycję nie mogłem odmówić. Szkoliłem firmy, prywarne osoby ale nigdy dziecięciolatków. Jak szkolić dzieci z obsługi klienta? Poprzez zabawę! Czy można odczytać czyjeś myśli? Wypowiadanie się oraz zadawanie odpowiednich pytań to kompetencje

Czytaj więcej

Poziomy wiarygodności referencji a wzrost sprzedaży

Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że referencje na temat wykonywanej przez nas pracy są bardzo ważne, jednak wiele firm to zaniedbuje. Jeśli już dbamy o referencje i chcemy je pokazać na stronie internetowej ważne jest, abyśmy zrobili to w umiejętny sposób.

Czytaj więcej

Top