Jak odpowiadać na potrzeby klienta?

Mam przyjemność prowadzić zajęcia dla dzieci w ramach Uniwersytetu Dzieci. Gdy otrzymałem tę propozycję nie mogłem odmówić. Szkoliłem firmy, prywarne osoby ale nigdy dziecięciolatków. Jak szkolić dzieci z obsługi klienta? Poprzez zabawę!

Czy można odczytać czyjeś myśli?
Wypowiadanie się oraz zadawanie odpowiednich pytań to kompetencje przedsiębiorcy. Rozmowa pomaga rozszyfrować czyjeś myślenie. Wyobrażenia klienta są istotne, gdy przedsiębiorca chce wykonać swoją pracę dobrze i zrealizować zamówienie na wysokim poziomie.
Rywalizacja, zagadki, rysowanie to aktywności, które zapoznają dzieci z metodami budowania koncepcji zamówienia.
Warsztaty odbęda się w przestronnych przestrzeniach dla freelancerów colab.
  • Podziel się artykułem:

Why? Why? BNI? – 18 powodów dla których warto działać w BNI – Case Study

poprzedni

Poziomy wiarygodności referencji a wzrost sprzedaży

następny