facebook
Grupa ADream - Agencja Interaktywna Kraków

FreyBrokers

Geneza nazwy

Frejr (także Frej, Frey, Freyr, Yngwe) – bóstwo falliczne z rodu Wanów, bóg urodzaju, roślinności, pokoju, płodności, bogactwa i radości, syn Njördhra i Skadi (albo nieznanej z imienia siostry Njörda), brat Frei. Władca świetlistych Alfów, jego małżonką była uosabiająca ziemię Gerda. W święto Jul składano mu ofiary z dzika i konia. W religii germańskiej koń związany był przede wszystkim z tym bogiem i odgrywał dużą rolę w kultach urodzaju i płodności o jednoznacznie fallicznym charakterze.

Claim

1. We are insurance

„ubezpieczania? to my jesteśmy ubezpieczeniami!”. Pokazanie siły, potęgi, rangi, skali przedsięwzięcia oraz tego, że jest FreyBrokers a potem wszyscy inni. Jest wiele firm ubezpieczeniowych, ale to My jesteście ubezpieczeniami.

2. In insurance we trust

Parafraza „in God we trust” – nawiązanie do największej potęgi świata USA oraz najmocniejszej waluty (źródło)

Dlaczego ten kierunek? Wierzymy w ubezpieczenia to parafraza sloganu która podkreśla wartości firmy.

Rozwinięcie idei

a) Wierzymy w ubezpieczania do tego stopnia, że celem naszej firmy jest stać się największym brokerem ubezpieczeniowym w Polsce oferującym najrzetelniejszą kalkulację ryzyka naszego klienta. Jesteśmy w stanie, poznając specyfikę firmy naszych klientów, rekomendować najlepsze rozwiązania pozwalające przetransferować to ryzyko na profesjonalnego ubezpieczyciela który do tej specyfiki najbardziej odpowiada.

b) Wierzymy, że nasi klienci zasługują na spokojny sen i dlatego zrobimy wszystko aby zabezpieczyć przyszłość naszych klientów przed finansowymi konsekwencjami zdarzeń losowych na które nie mają wpływu.

c) Nie zmienimy przyszłości ale możemy ją przewidzieć oraz zabezpieczyć naszych klientów przed jej finansowymi konsekwencjami.

  • Identyfikacje wizualne
  • Logo
  • Naming
Top