Bananki

  • Branża: Gry
  • Kategoria serwisu: Strona z grami on-line
  • Cel główny: Rejestracja użytkowników
  • Dodatkowe cele: Zwiększenie świadomości marki, zwiększenie wartościowego ruchu na stronie
  • Kierowanie początkowe: Polska

Efekty

W ciągu 6 miesięcy kampania zanotowała:

  • 2000% wzrost rejestracji w stosunku do pierwszego miesiąca działań
  • Zwiększenie współczynnika rejestracji z 2% do 9%
  • Zmniejszenie współczynnika odrzuceń o -40%
  • Zwiększenie liczby podstron odwiedzanych na sesję od 4 do 7
  • 3-krotny wzrost ruchu w oparciu o działania AdWords i wszystkie towarzyszące

Wynik

  • Zadowolony klient
  • Dynamiczna ekspansja firmy z rynku polskiego na rynki zagraniczne, takie jak: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy, Rosja, Hiszpania, Włochy
  • Zwiększenie budżetów mediowych z 250 dolarów do 12 000 dolarów miesięcznie w ciągu pół roku, dzięki efektom, które przerosły wszelkie oczekiwania