Analityka internetowa

Podstawą prawidłowo prowadzonych działań marketingowych w Internecie jest właściwa analiza statystyk danej witryny. Oparcie się o dane dotyczące źródeł ruchu na stronie, zachowania użytkowników i dokonywanych przez nich konwersji (realizacji założonych celów) umożliwia zarządzanie odnoszącymi sukcesy kampaniami.. Bez tych informacji nie ma możliwości prawidłowej optymalizacji prowadzonych kampanii marketingowych online. Wiedza o tym jakie np. produkty najchętniej sprzedają się z kampanii Facebook Ads, a jakie z reklam w wyszukiwarce Google daje nam możliwość optymalnego rozłożenia budżetu na poszczególne kanały oraz wyboru asortymentu w nim promowanego.

Posiadana przez nas wiedza analityczna to nie teoria - na narzędziach analitycznych pracujemy codziennie. Poznaj narzędzia wykorzystywane przez nas każdego dnia:

Podstawowe narzędzie analityczne (konfiguracja także dla biznesów e-commerce)
Testy A/B bez konieczności wprowadzania zmian na stronie
Raporty z działań w jednym miejscu
Narzędzie analityczne Facebooka
Mapy ciepła, rejestracja wizyt w postaci nagrań wideo
Mapy ciepła, rejestracja wizyt w postaci nagrań wideo

Facebook Ads i LinkedIn Ads daje możliwość skorzystania z bezpośredniego dostępu do osób znajdujących się w kręgu Twoich zainteresowań – to właśnie klucz do skutecznej rekrutacji i gwarancja, że Twoje ogłoszenie trafi prosto do celu! Płacisz wyłącznie za kliknięcia w reklamę – a więc za osoby, które zainteresowały się ogłoszeniem i chcą dowiedzieć się więcej, dzięki czemu unikniesz sporych kosztów promowania oferty na wielu różnorodnych portalach ogłoszeniowych.

Wszystkie usługi

Banery reklamowezobacz
Social Mediazobacz
Linkedin Adszobacz
Facebook Adszobacz
Google Adszobacz
Kampanie zagranicznezobacz