Branding

tworzymy marki – logo – identyfikacje wizualne – opakowania i etykiety

Tworzymy nowe marki i wprowadzamy je na rynek oraz pomagamy w refreshu i rebrandingu tych już istniejących. Opracowujemy nazwy, claimy i hasła reklamowe. Projektujemy logo i systemy identyfikacji wizualnej, opakowania i etykiety produktów dla wielu branż.

Dlaczego my?

Kilkanaście lat doświadczenia Przemyślany proces projektowy Bogate portfolio Klientów i projektów Doświadczenie w wielu branżach Kompetencje Digital i Print

Pełny proces realizacji projektu*

W zależności od potrzeb lub charakteru przedsięwzięcia zastosowanie mają wszystkie lub wybrane etapy projektowe. Cały
proces realizujemy w modelu Quality Assurance (klarowna komunikacja, zdefiniowane wymagania, role i sposób pracy).

“Zaniedbanie przygotowania to przygotowanie porażki.”
Benjamin Franklin

Briefing

Wykonujemy wstępna analizę potrzeb, poznajemy biznes, branżę, ofertę Klienta oraz jego oczekiwania co do projektu i celów jakie są przed nim stawiane. Analizujemy strategię komunikacji lub opracowujemy ją od podstaw.

Research/benchmarking

Poszukujemy inspiracji i kierunków dla projektu. Przygotowujemy zestawienie inspirujących koncepcji kreatywnych i kierunków dla realizowanego projektu. Projektujemy stylescapes.

Copywriting

Projektujemy nazwy brandów, claimy, hasła reklamowe oraz content potrzebney do wszystkich innych materiałów . Zbieramy dane, analizujemy je i tworzymy wysokiej jakości treści.

Design. Projekty wstępne

Przygotowujemy wstępne projekty.Klientowi prezentujemy najczęściej dwie lub trzy różne propozycje spośród których wybierana jest jedna nad którą będziemy pracować dalej. Zawsze przedstawiamy rekomendacje dla projektu, który powinien być rozwijany.

Design.

Zespół projektowy opracowuje wszystkie materiały zgodnie z wybraną koncepcją kreatywną. Powstają wszystkie ustalone elementy, np. logo, system identyfikacji wizualnej, projekty etykiet, opakowań, materiały ATL/BTL. Opracowujemy Księgę Znaku lub BrandBook dzięki którym identyfikacja marki będzie uporządkowana.

Prezentacja

Po zakończeniu prac prezentujemy i omawiamy z Klientem przygotowane projekty. Wyjaśniamy przyświecającą im ideę, uzasadniamy zastosowane rozwiązania i przedstawiamy rekomendacje.

Feedback

Wierzymy, że Klienci podejmując z nami współpracę postanowili zaufać naszemu doświadczeniu i kompetencjom. Zawsze bronimy swoich projektów i staramy się, aby nasze rekomendacje zyskały akceptację. Rozumiemy jednak specyfikę niektórych przedsięwzięć oraz skomplikowane, zwłaszcza przy dużych projektach procesy decyzyjne, dlatego bardzo cenimy sobie szczery feedback, który bierzemy pod uwagę przy pracach projektowych.

Przekazanie projektów i praw

Po zaakceptowaniu wszystkich projektów przekazujemy pliki w umówionych formatach oraz prawa do ich wykorzystania w ustalonym zakresie.

Wsparcie w zakresie druku

Mamy wieloletnie doświadczenia oraz szerokie kontakty w branży drukarskiej. Doradzamy, dobieramy najlepsze rozwiązania i negocjujemy warunki dla naszych Klientów.

Opieka nad marką – umowa ramowa

Po zakończeniu prac proponujemy stałą opiekę projektową. Współpraca opiera się najczęściej o umowę ramową ze stałym cennikiem usług, dzięki czemu poza bardziej korzystnymi warunkami współpracy, dzięki znajomości brandu oraz dzięki pominięciu etapu każdorazowego wyceniania poszczególnych projektów skracamy czas ich realizacji.

Uwielbiamy powoływać marki do życia oraz rozwijać te już istniejące – dziękujemy, że rozważają Państwo powierzenie nam tego ekscytującego zadania!