Referencje dla ADream od Twardzik Spółka Jawna

Referencje dla ADream od Twardzik Spółka Jawna

Podjęliśmy współpracę z agencją ADream w celu stworzenia 24 nowych opakowań dla naszej marki Green Frost. Agencja została wybrana ze względu na jej renomę i zdolność wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie tworzenia zdjęć produktowych, co uznaliśmy za kluczowe w naszym projekcie. W naszej branży wykonanie zdjęć produktowych jest dużym wyzwaniem z uwagi na sezonowość produktów oraz ich atrakcyjność wizualną jako mrożone warzywa i owoce. Właśnie tutaj agencja wykazała się elastycznością i kreatywnością, co zaowocowało sukcesem w stworzeniu opakowań dla 21 z 24 produktów z pomocą sztucznej inteligencji. Tylko trzy produkty wykonaliśmy w ramach sesji zdjęciowej produktowej. Użycie sztucznej inteligencji dało nam całkowicie nowe możliwości w zakresie pokazania nie tylko produktów mrożonych, ale również gotowych wizualizacji dań z naszymi składnikami.

W trakcie realizacji projektu agencja ADream nie tylko skupiła się na stworzeniu opakowań, ale również zaprojektowała dla nas kompleksowe materiały promocyjne, takie jak ulotki firmowe, reklamy prasowe, Key Visual dla marki Twardzik, wizytówki, ściankę na targi, projekty smyczy, rollupy firmowe oraz katalogi B2B. Jesteśmy zadowoleni z jakości wykonania tych materiałów oraz z profesjonalizmu, z jakim agencja je dostarczyła. Pozytywnie nas zaskoczył również system procesowania projektów, ponieważ jednocześnie realizowaliśmy projekty zakontraktowane ryczałtowo, a jednocześnie dodawaliśmy wiele prac pobocznych, które trzeba było dopiero stworzyć i wspólnie wymyślić. Nasze rozliczenie w trybie godzinowym było transparentne, a kluczową zaletą systemu agencji było generowanie raportów, które zapewniały pełną przejrzystość dotyczącą tych zadań.

Mimo że cały proces zajął znacznie więcej czasu niż początkowo zakładaliśmy, głównie ze względu na dodatkowe prace oraz wydłużony czas poświęcony na efekty wizualizacji produktowej przy pomocy AI, jestem przekonany, że efekty naszej współpracy przyczynią się do wzrostu prestiżu naszej marki na rynku. To, co udało się osiągnąć, jednoznacznie świadczy o tym, że jakość naszego wizerunku jest na wyższym poziomie.



Spokój w głowie

następny