facebook
Grupa ADream - Agencja Interaktywna Kraków

Projekt strony historicalcity.eu

Strona www Miasta Historyczne 3.0 została zrealizowana na potrzeby projektu, którego głównym celem jest dyskusja nad problemami, doświadczeniami, rozwiązaniami stosowanymi w miastach historycznych, wyłącznie w aspekcie rozwoju turystyki. Po analizie zrealizowanej koncepcji identyfikacji wizualnej (autorstwa Studio Leon) przystąpiliśmy do prac

Czytaj więcej

Dzielimy się wiedzą – seria wpisów edukacyjnych #kursUX

Nikogo nie zdziwi fakt, że z miesiąca na miesiąc użytkownicy Internetu stają się coraz bardziej wymagający, niecierpliwi, a nawet wybredni. W natłoku informacji i ofert prezentowanych w Internecie wybierają te, które są najszybciej dostępne. Chcą otrzymywać odpowiedzi na swoje problemy

Czytaj więcej

10 etapów tworzenia skutecznego portalu internetowego – cz. 3.

W poprzednich artykułach dotyczących procesu tworzenia portalu internetowego przybliżyłem kilka początkowych etapów przygotowania i projektu oraz nasz sposób realizowania planu projektowego. Niektórym wydawałoby się, że portal jest już gotowy – zbudowany na podstawie analiz rynku i grupy docelowej, zaprojektowany pod

Czytaj więcej

10 etapów tworzenia skutecznego portalu internetowego – cz. 2.

W poprzednim artykule opisaliśmy niezbędne do startu projektu przygotowanie: stworzenie modelu biznesowego, analizy rynku i konkurencji, opracowanie i uszczegółowienie dokumentacji. Bez tych etapów nie rozpoczynamy dalszych prac. Dzisiaj pokażę Ci jakie są kolejne kroki projektowe. Etap II – Architektura informacji

Czytaj więcej

10 etapów tworzenia skutecznego portalu internetowego – cz. 1.

Prowadząc agencję interaktywną od kilku lat otrzymujemy mnóstwo zapytań w sprawie budowy portali internetowych. Zapytania mają różną formę – czasem jest to wiadomość “Chciałbym kopię Allegro, ile to kosztuje?”, czasem są to dość skrupulatnie przygotowane zapytania, niestety rzadko kiedy na

Czytaj więcej

Smart Call-Back czyli błyskawiczne oddzwanianie na stronie www

Widget Smart call-back to słuchawka na stronie www, dzięki której klienci mogą szybko skontaktować się z firmą. Użytkownik odwiedzający stronę, ma możliwość wprowadzenia numeru telefonu w wyskakującym okienku, które pojawi się w czasie jego wizyty. Jak działa widget Smart call-back?

Czytaj więcej

Nowa strona www – koszt czy inwestycja?

Dlaczego klienci decydują się na nową stronę internetową? Powodów jest kilka, jednak z naszych statystyk wynika, że najczęstszymi powodami są: Nieatrakcyjna grafika swojej strony Źle rozplanowana architektura treści i informacji ( co powoduje, że użytkownicy nie mogą na niej znaleźć potrzebnych

Czytaj więcej

Landing Page – Wszystko co musisz wiedzieć aby działać w internecie skutecznie

  Co to jest Landing Page? Landing Page, strona docelowa, strona lądowania jest to pierwsza strona na którą trafia użytkownik pozyskany dzięki podejmowanym przez firmę działaniom promocyjnym. Strona docelowa może być stroną samodzielną, mikrostroną, a także elementem większej witryny lub

Czytaj więcej

Top