
Przystępując do projektowania serwisu internetowego inwestycji mieszkaniowej, powinniśmy dysponować już wszystkimi danymi i założeniami opracowanymi na etapie strategicznym. Powinniśmy wiedzieć, jaki charakter ma stworzona właśnie marka oraz jak i do kogo mamy kierować komunikację. Posługiwanie się danymi, a nie wyobrażeniami, pozwala zwiększać skuteczność podejmowanych działań, również w przypadku jednego z kluczowych narzędzi wspierających sprzedaż, jakim niewątpliwie jest serwis internetowy inwestycji. Od czego zatem zacząć?
Tego wszystkiego dowiecie się z artykułu naszego Creative Directora, Wojciecha Kmiecika, który (wraz z artykułem 🙂 ) ukazał się na łamach najnowszego wydania Magazynu INMAG od Nieruchomosci-online.pl.
Magazyn znajdziecie tutaj👇

Marcin Iglicki
Key Account Manager. Anglista. Od 2018 r. związany z branżą IT. Na co dzień robię wszystko co możliwe w zakresie działań IT i szeroko pojętego marketingu, aby wesprzeć moich partnerów biznesowych w osiągnięciu ich celów. Prywatnie fan T.Love oraz zapalony gamer.
Kontakt: marcin.iglicki@adream.pl