Serwis www – główny specjalista ds. wsparcia sprzedaży, czyli nasz artykuł dla magazynu INMAG

Wojciech Kmiecik w magazynie INMAG

Przystępując do projektowania serwisu internetowego inwestycji mieszkaniowej, powinniśmy dysponować już wszystkimi danymi i założeniami opracowanymi na etapie strategicznym. Powinniśmy wiedzieć, jaki charakter ma stworzona właśnie marka oraz jak i do kogo mamy kierować komunikację. Posługiwanie się danymi, a nie wyobrażeniami, pozwala zwiększać skuteczność podejmowanych działań, również w przypadku jednego z kluczowych narzędzi wspierających sprzedaż, jakim niewątpliwie jest serwis internetowy inwestycji. Od czego zatem zacząć?

Tego wszystkiego dowiecie się z artykułu naszego Creative Directora, Wojciecha Kmiecika, który (wraz z artykułem 🙂 ) ukazał się na łamach najnowszego wydania Magazynu INMAG od Nieruchomosci-online.pl.

Magazyn znajdziecie tutaj👇

 

 

  • Podziel się artykułem:

Organizacyjny podział ról w nowoczesnej firmie

poprzedni

Dlaczego profesjonaliści nie robią stron na motywach za 50$?

następny