facebook
Grupa ADream - Agencja Interaktywna Kraków

Dzielimy się wiedzą – seria wpisów edukacyjnych #kursUX

Nikogo nie zdziwi fakt, że z miesiąca na miesiąc użytkownicy Internetu stają się coraz bardziej wymagający, niecierpliwi, a nawet wybredni. W natłoku informacji i ofert prezentowanych w Internecie wybierają te, które są najszybciej dostępne. Chcą otrzymywać odpowiedzi na swoje problemy

Czytaj więcej

10 etapów tworzenia skutecznego portalu internetowego – cz. 3.

W poprzednich artykułach dotyczących procesu tworzenia portalu internetowego przybliżyłem kilka początkowych etapów przygotowania i projektu oraz nasz sposób realizowania planu projektowego. Niektórym wydawałoby się, że portal jest już gotowy – zbudowany na podstawie analiz rynku i grupy docelowej, zaprojektowany pod

Czytaj więcej

10 etapów tworzenia skutecznego portalu internetowego – cz. 2.

W poprzednim artykule opisaliśmy niezbędne do startu projektu przygotowanie: stworzenie modelu biznesowego, analizy rynku i konkurencji, opracowanie i uszczegółowienie dokumentacji. Bez tych etapów nie rozpoczynamy dalszych prac. Dzisiaj pokażę Ci jakie są kolejne kroki projektowe. Etap II – Architektura informacji

Czytaj więcej

10 etapów tworzenia skutecznego portalu internetowego – cz. 1.

Prowadząc agencję interaktywną od kilku lat otrzymujemy mnóstwo zapytań w sprawie budowy portali internetowych. Zapytania mają różną formę – czasem jest to wiadomość “Chciałbym kopię Allegro, ile to kosztuje?”, czasem są to dość skrupulatnie przygotowane zapytania, niestety rzadko kiedy na

Czytaj więcej

Smart Call-Back czyli błyskawiczne oddzwanianie na stronie www

Widget Smart call-back to słuchawka na stronie www, dzięki której klienci mogą szybko skontaktować się z firmą. Użytkownik odwiedzający stronę, ma możliwość wprowadzenia numeru telefonu w wyskakującym okienku, które pojawi się w czasie jego wizyty. Jak działa widget Smart call-back?

Czytaj więcej

6 filarów skutecznego biznesu internetowego

 Era reklamy Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę jak ważna jest rozpoznawalność jego firmy. To, jak klientom kojarzy się marka jest często dużo istotniejsze od samych produktów i usług. W czasach gdy reklama dopiero się rozwijała wystarczyło umieścić krótką notkę w

Czytaj więcej

Top