Czy interesuje Cię stworzenie całkiem nowego wizerunku czy tylko odświeżenie obecnego?
Do kiedy musi powstać logo oraz identyfikacja wizualna?
Data realizacji stała lub elastyczna
Przykładowe loga jakie Ci się podobają.
Czym Twoja firma wyróżnia się na tle konkurencji?
Nazwa firmy w logo
Proszę zachować oryginalną wielkość liter.
Logo czy logotyp?
Logo - nazwa+sygnet np. NIKE.
Logotyp - nazwa w formie zmodyfikowanej typografi np. Coca-Cola.
Jakie są Twoje preferencje kolorystyczne lub kolory używane obecnie, które powinny występować w logo?
Jakie działania marketingowe były przez Ciebie prowadzone do tej pory?
Wymień reklamy, kampanie, programy lojalnościowe, konkursy, artykuły itp.
Jakie cechy Twojej firmy ma odzwierciedlać logo?
Podaj kilka przymiotników np. silne, luksusowe, przyjazne.
Jakie jest główne przesłanie, które logo ma przekazać Twojej grupie docelowej?
Gdzie logo będzie używane?
Osobno przygotowujemy pliki do druku, a osobno do użycia w wersji elektronicznej.
Opisz jak wyobrażasz sobie nowe logo.
Czy masz już swój pomysł na nowe logo? Napisz jaki.
Oczekiwany wizerunek, skojarzenia z marką. Nadaj marce cech osobowych - charakter, wiek, płeć; gdyby marka była człowiekiem to kto by to był?
Grupy docelowe / klienci marki. Co o nich wiadomo, jak możemy ich podzielić, co motywuje ich do interakcji z marką? Kto jest docelowym odbiorcą?
W przypadku konsumentów: płeć, przedział wiekowy, położenie geograficzne, przedział dochodów, zawód, klasa społeczna, stan cywilny W przypadku przedsiębiorców: branża/sektor, położenie, roczna sprzedaż, wielkość.
Kto stanowi Twoją konkurencję?
Podaj przykład konkurencji - może to być link do strony www.
Jakie jest Twoje zdanie na temat logo konkurencji?
W jaki sposób Twoje logo powinno się od niego różnić?
Jakie elementy systemu identyfikacji wizualnej powinny znaleźć się w ofercie?
Księga znaku, papier firmowy, koperty firmowe, teczki firmowe, projekt wizualizacji pomieszczeń, projekt wizualizacji samochodu, katalog produktowy, ulotki firmowe, wizytówki (liczba osób w firmie), koszulki firmowe (t-shirt/polo/top), roll-up promocyjny.
Prosimy o dokładny opis rynku, na którym działasz.
Podaj inne dodatkowe informacje, które według Ciebie mogą okazać się przydatne w projektowaniu nowego logo.
Jakie są cele długoterminowe Twojej marki? Co jest w niej wyjątkowego?
Opiekun klienta
Obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016): informacje o przetwarzaniu przez nas danych, jak również o prawach osób, których dane dotyczą znajdują się w naszej Polityce Prywatności