Sukces kampanii i cele biznesowe
Cele biznesowe
Wymień cele biznesowe Twojej firmy (np. na najbliższy rok)
SUKCES!
Co będzie dla Ciebie miarą sukcesu? Jaki przychód / zysk / udział budżetu mediowego do przychodu / ilość rezerwacji itp. spowodowałaby, że mógłbyś określić naszą kampanię jako taką, która osiągnęła sukces?
BUDŻET!
Jakiej kwoty inwestycji nie chcesz przekroczyć w skali miesiąca?
START!
Kiedy chciałbyś rozpocząć działania reklamowe?
Dział graficzny
Czy twoja firma posiada własny dział graficzny lub współpracujesz stale z wybranymi grafikami?
Kryterium wyboru agencji
Jakie są kluczowe czynniki decydujące o wyborze agencji?
Kontakt
Jaką formę kontaktu preferujesz - telefoniczną / mailową / spotkania osobiste?
W jaki sposób dowiedziałeś się o naszej agencji?
Obowiązek informacyjny zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016): informacje o przetwarzaniu przez nas danych, jak również o prawach osób, których dane dotyczą znajdują się w naszej Polityce Prywatności