Bananki
Branża:
Gry
Kategoria serwisu:
Strona z grami on-line
Cel główny:
Rejestracja użytkowników
Dodatkowe cele:
Zwiększenie świadomości marki, zwiększenie wartościowego ruchu na stronie
Kierowanie początkowe:
Polska
Efekty
W ciągu 6 miesięcy kampania zanotowała:
- 2000% wzrost rejestracji w stosunku do pierwszego miesiąca działań
- Zwiększenie współczynnika rejestracji z 2% do 9%
- Zmniejszenie współczynnika odrzuceń o -40%
- Zwiększenie liczby podstron odwiedzanych na sesję od 4 do 7
- 3-krotny wzrost ruchu w oparciu o działania AdWords i wszystkie towarzyszące
Wynik
- Zadowolony klient
- Dynamiczna ekspansja firmy z rynku polskiego na rynki zagraniczne, takie jak: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy, Rosja, Hiszpania, Włochy
- Zwiększenie budżetów mediowych z 250 dolarów do 12 000 dolarów miesięcznie w ciągu pół roku, dzięki efektom, które przerosły wszelkie oczekiwania