Kariera
ADream Sp.z o.o poszukuje doświadczonych strategów, którzy będą odpowiedzialni za tworzenie
i wdrażanie długoterminowych strategii marketingowych dla naszych Klientów. Jesteśmy grupą spółek
z branży reklamowo-marketingowej – każda z nich ma swoją wąską specjalizację, ale dzięki wspólnemu działaniu oferujemy Klientom szeroki wachlarz usług. Szukamy osób, z którymi będziemy mogli działać jeszcze szerzej, skonfrontować różne kierunki myślenia o marketingu oraz czerpać nowe know how branżowe.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
Twoim zadaniem będzie wprowadzenie do naszych strategii nowych inspiracji, wiedzy i unikalnego know how. Nie chcemy ograniczać Cię do konkretnych obszarów strategicznych – powiedz nam
w czym jesteś dobry: w badaniach konsumenckich, strategiach komunikacji, brandingu, kampaniach 360, strategiach digital marketingu. Będziemy wymagać biegłości w monitorowaniu rynku, trendów, narzędzi, konkurencji i badań oraz analizie efektywności realizowanych przez nas działań. Potrzebujemy osób, które zarekomendują jeszcze lepsze ścieżki rozwoju dla naszych Klientów.
Wymagania:
- kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu strategii marketingowych;
- doskonała znajomość mediów tradycyjnych jak i digital;
- sprawne łączenie kreatywności i analitycznego myślenia;
- wysoka kultura osobista;
- doskonałe zdolności komunikacyjne;
- biegła znajomość języka angielskiego;
- znajomość zagadnień związanych z badaniami rynku, analizą marketingową i biznesową;
- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu psychologii, socjologii, ekonomii.
Co możemy Ci zaoferować?
- Pracę w systemie projektowym (może także na etat – porozmawiamy o tym);
- możliwość tworzenia strategii dla dużych Klientów;
- współpracę ze specjalistami z naszych firm m.in. tworzenie stron www, marketing internetowy, identyfikacje wizualne i branding;
- partnerów, dla których będziesz mógł realizować projekty B2B;
- wynagrodzenie będzie określone indywidualnie na podstawie posiadanego doświadczenia oraz ustalonego zakresu współpracy.
Spotkajmy się My pokażemy Ci jak do tej pory
pracowaliśmy, a Ty pokaż nam perełki wśród
swoich strategii. Chcielibyśmy wiedzieć:
- Ile masz lat doświadczenia w branży?
- Ile strategii opracowałeś?
- Jaki zakres miały strategie? (Jak bardzo były obszerne?)
- Dla jakich marek przygotowywałeś strategie i jakie cele udało Ci się osiągnąć? (Opowiedz nam
o 3 najbardziej rozpoznawalnych firmach.