Facebook Ads
Za pomocą kampanii Facebook Ads możemy realizować różne cele marketingowe – wzrost rozpoznawalności marki, odsyłać użytkowników do witryny internetowej, pozyskiwać leady, czy promować posty z fanpage’a. To także dodatkowe narzędzie dla e-commerce – kampania Facebook Ads jest doskonałym wsparciem działań marketingowych dla sklepów internetowych. Reklamy mogą być wyświetlane nie tylko na Facebooku, ale również na Instagramie czy w materiałach błyskawicznych. Sam Facebook udostępnia wiele przestrzeni reklamowych, m.in: główny feed, prawa kolumna, w odtwarzanych filmach wideo, w aplikacji Messenger, czy też w stories (relacjach).
Dzięki Facebook Ads docieramy do grup użytkowników o różnych zainteresowaniach, np. fanów określonej marki samochodów czy też na podstawie dokładnych danych demograficznych i geograficznych – np. do kobiet w wieku 20-35 lat, zamieszkałych w promieniu 20 km od danego miasta, posiadających dzieci w wieku 0-3 lat. Dodatkowo Facebook Ads pozwala na wyświetlanie reklam użytkownikom, którzy odwiedzili stronę internetową, weszli w interakcję z reklamą czy też otworzyli formularz, ale go nie uzupełnili.
Możliwości promocji Twojego biznesu na Facebooku są ogromne, a nasi specjaliści są największymi entuzjastami nowinek w zakresie metod reklamowych, które bardzo chętnie wykorzystują w swojej pracy.