Projektowanie
opakowań i etykiet
Jako agencja która od 2011 roku przygotowuje projekty opakowań i etykiet rozumiemy, że opakowanie jest kluczowym elementem prezentacji produktu. Pełni ono funkcje ochronne, informacyjne i promocyjne. Aby dobrze zaprojektować opakowanie lub etykietę, konieczne jest uwzględnienie estetyki, ergonomii, formy, materiału, koloru i grafiki.
Porozmawiajmy o Twoim projekcie!
Jakie warunki powinien spełniać dobry projekt opakowania czy etykiety?
Estetyka i ergonomia
To elementy wynikające z formy, materiału, koloru i grafiki. Ważne są tutaj walory estetyczne jak i logistyczne (transport, magazynowanie, manipulowanie). Ściśle związane z formą jest także wielkość oraz kształt opakowania.
Materiał
Należy uwzględnić funkcję ochronną, sprawdzić czy pod wpływem temperatury, wilgoci, promieniowania świetlnego materiał nie zmieni swoich właściwości lub dobrać taki który za pomoca technologii zadruku wywoła pożadany efekt.
Kolor
Decyzje o wyborze kolorystyki muszą być podejmowane ze świadomością psychologicznego oddziaływania barw.
Grafika
Elementem dopełniającym projekt opakowania jest grafika, a więc typografia, elementy rysunku i fotografii.
Proces realizacji
Nasz proces projektowania opakowań i etykiet jest skrupulatnie planowany i realizowany przez doświadczony zespół, który składa się z Grafika DTP, Technologa, Designerów, Copywritera oraz Project Managera.
1
Briefing
Zebranie informacji o celach i założeniach projektu. Idealnie, gdy dla marki została opracowana strategia komunikacji.
2
Copywriting
Zaprojektowanie nazw, haseł, opracowanie treści.
3
Technologia
Wybór technologii zadruku oraz rodzaju finalnego opakowania.
4
Koncepcja
Zebranie inspiracji i benchmarków, opracowanie koncepcji kreatywnych realizowanych projektów i KV.
5
Design
Zaprojektowanie logo, etykiet, opakowań, materiałów offline oraz digital pod zdefiniowane wcześniej technologię.
6
Prezentacja
Omówienie z Klientem przygotowanych projektów.
7
Sesje poprawkowe
Dopracowanie wybranej koncepcji w 2 sesjach poprawkowych.
8
DTP
Skład i przygotowanie do druku.
Nasze specjalizacje
Nasza agencja specjalizuje się w projektowaniu opakowań i etykiet dla branży alkoholowej, farmaceutycznej, kosmetycznej oraz różnego rodzaju napojów. Mamy doświadczenie w tworzeniu unikalnych, estetycznych i efektywnych rozwiązań dla tych sektorów, które pomogły naszym klientom wyróżnić się na rynku i zwiększyć sprzedaż.
Nasze doświadczenie nie kończy się jednak na tych branżach. Przez lata pracy z różnymi klientami stworzyliśmy szerokie portfolio obejmujące wiele różnych obszarów. Bez względu na to, w jakiej branży działasz, jesteśmy przekonani, że jesteśmy w stanie dostarczyć Ci rozwiązania, które pomogą Ci osiągnąć sukces.
Chcielibyśmy podkreślić, że na naszej stronie jest tylko część naszych realizacji. Jeżeli chcesz poznać nasze pełne portfolio, skontaktuj się z nami aby pokazać Ci więcej naszych prac i omówić, jak możemy pomóc Twojej marce odnieść sukces.
Prezentacja Projektów
Staramy się, aby prezentacja projektów opakowań odbywała się na spotkaniu. Jeśli nie ma możliwości spotkania, prezentacja odbywa się podczas telekonferencji. Zależy nam na odpowiedniej prezentacji projektu oraz na jego omówieniu i zrozumieniu przez Klienta. Projekty są prezentowane na wydrukach, co jest najwyżej oceniane przez naszych Klientów
Stała opieka nad marką
Po wykonaniu projektów proponujemy stałą opiekę projektową. Współpraca opiera się najczęściej o umowę ramową ze stałym cennikiem usług, dzięki czemu poza bardziej korzystnymi warunkami współpracy, dzięki znajomości brandu oraz dzięki pominięciu etapu każdorazowego wyceniania poszczególnych projektów skracamy czas ich realizacji
Skontaktuj się z nami
Jesteśmy przekonani, że nasza oferta projektowania opakowań i etykiet jest w stanie sprostać Twoim oczekiwaniom oraz potrzebom. Nasz doświadczony zespół specjalistów jest gotowy, aby pomóc Twojej marce osiągnąć sukces. Jeżeli jesteś zainteresowany naszymi usługami, chcesz dowiedzieć się więcej o tym, co możemy zaoferować, lub masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i pomożemy Ci znaleźć najlepsze rozwiązania dla Twojej firmy.