Green Mountain Resort

  • Strona internetowa
  • Prezentacje
  • Katalogi
  • Kampania leadowa

Deweloper należy do grupy Osada Śnieżka, w skład której wchodzą powstałe kompleksy: Osada Śnieżka w Łomnicy, Osada Śnieżka Medical Spa w Łomnicy, Blue Mountain Resort w Szklarskiej Porębie, Platinum Mountain Resort w Szklarskiej Porębie, Green Mountain Resort w Karpaczu oraz Crystal Mountain Resort w Wiśle.

Są to wysokiej klasy kompleksy hotelowe działające w systemie condo, gwarantujące stały zysk na wysokim poziomie stopy zwrotu. Interesujący nas obiekt znajduje się w sercu Karkonoszy i zawiera pokoje hotelowe oraz apartamenty, których promocją zajmowała się nasza agencja.

Współpraca obejmowała wsparcie działań sprzedażowych inwestycji Green Mountain Resort. Zakres współpracy obejmował; opracowanie modelu funkcjonalnego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu oraz wdrożenia. Odpowiadaliśmy również za sukces w zakresie przygotowania materiałów wspierających sprzedaż (prezentacje, katalogi) oraz za stworzenie i prowadzenie kampanii leadowej, którą wspieraliśmy przez aktywne prowadzenie fanpage hotelu.

Cel:

  1. Stworzyć narzędzia do prezentacji oferty (serwis internetowy, prezentacje, katalogi)
  2. Zapewnić wsparcie sprzedaży

Serwis internetowy

Strona internetowa https://green-mountain-resort.pl/ została zrealizowana dla dewelopera działającego na rynku inwestycji aparthotelowych. Najważniejszym zadaniem, jakiemu mieliśmy sprostać przy projekcie strony było stworzenie unikalnych widoków graficznych, które pozwolą pokazać prestiż inwestycji – hotelu o wysokim standardzie, położonego w jednym z najpopularniejszych kurortów wypoczynkowych w Polsce, w okolicach góry Śnieżki i sąsiedztwie Kurzych Skał, stanowiących atrakcję dla miłośników wspinaczek górskich.

Chcieliśmy także skupić się na przedstawieniu bardzo bogatej oferty usługowo-rekreacyjnej, znajdującej się w hotelu.

Projekt layoutu graficznego zdeterminowany był także maksymalizacją użyteczności strony oraz, co niezwykle ważne, realizacją celów biznesowych Klienta. Najważniejszą funkcją strony było pozyskiwanie leadów od potencjalnych klientów.Wszystkie formularze na stronie zostały połączone z zewnętrznym systemem do zautomatyzowanej obsługi zapytań.

Oprócz projektu strony zajęliśmy się także zakodowaniem jej do w pełni działającej strony internetowej, do której zostały wpięte niezbędne narzędzia analityczne – m.in. Google Analytics czy Google Tag Manager. To umożliwiło śledzenie źródeł zapytań ofertowych zwiększając przy tym efektywność prowadzonej przez When kampanii marketingowej.

Kampanie leadowe

Kampanię prowadziliśmy przez okres 1 roku. Pierwszy miesiąc kampanii potraktowaliśmy jako testowy – analizowaliśmy dane obrazujące zachowania użytkowników, realizację ustalonych celów i poziom konwersji. Prowadziliśmy rozbudowane kampanie w sieci wyszukiwania i reklamowej Google na całą Polskę aby dotrzeć do osób, które mogą być zainteresowane kupnem apartamentu w hotelu Green Mountain Resort. Dobraliśmy odpowiednie słowa kluczowe związane z rynkiem inwestycyjnym oraz portale tematyczne, na których pojawiały się kreacje graficzne. Nasze kampanie śledziły przesłania formularzy kontaktowych na stronie www oraz formularzy z prośbą o ofertę. Równolegle prowadzono fanpage inwestycji oraz rozbudowane kampanie na Facebooku – celem kampanii również było pozyskiwanie leadów oraz budowanie w świadomości użytkowników pożądanych obrazów dotyczących prestiżu inwestycji. Przykładowe kreacje reklamowe poniżej:

Bazując na analizie potencjału kampanii zarekomendowaliśmy ponad dwukrotne zwiększenie budżetu. To doprowadziło do finalnego sukcesu – sprzedaży wszystkich apartamentów.

Materiały wspierające sprzedaż

Sprzedaż rozpoczyna się dopiero w momencie przekazania leadów naszemu Klientowi. Zadaniem agencji jest dostarczenie wartościowych kontaktów do potencjalnych inwestorów – to staje się podstawą dalszych działań po stronie dewelopera. Aby wspomóc Klienta w tym zadaniu przygotowaliśmy projekt prezentacji wspierającej sprzedaż – prezentacja w formie elektronicznej oraz drukowanej towarzyszyła Klientowi na spotkaniach biznesowych. Przygotowaliśmy obie prezentacje w trzech wersjach językowych – po polsku, niemiecku i angielsku.

Naszym zadaniem było stworzenie atrakcyjnego projektu wspierającego sprzedaż i prezentującego ofertę Green Mountain Resort. Projekt miał wywołać określone emocje i wzmóc pragnienie dokonania inwestycji, poprzez podkreślenie prestiżu miejsca i atrakcyjnych warunków współpracy. Prezentacja miała być spójna wizualnie z projektem strony internetowej – w ten sposób tworzymy spójny wizerunek Klienta, umacniamy komunikaty w świadomości odbiorców i tworzymy powiązania między wszystkimi elementami promocji. Poniższej przykładowe strony prezentacji.

Efekt:

Stworzyliśmy efektywne i spójne materiały prezentujące ofertę dewelopera. Przeprowadziliśmy skuteczną kampanię dzięki czemu sprzedane zostały wszystkie dostępne w inwestycji apartamenty - inwestorzy zdecydowali się na zakup 137 pokoi hotelowych oraz 130 apartamentów. Zainteresowanie oferowanymi obiektami przełożyło się również na bezpośrednią sprzedaż kolejnej inwestycji dewelopera - Platinum Mountain Resort. Dzięki skutecznym działaniom zakres współpracy został rozszerzony na kolejne inwestycje dewelopera, które są wspierane przez nasze działania.

sprzedanych apartamentów

sprzedanych pokoi hotelowych

procent wykonanych założeń


SUKCES!

Pozostałe projekty