Case Study – Kampania Office 365 dla Firm przy użyciu strony typu Landing Page

W tym case study chciałbym pokazać dlaczego do kampanii promocyjnych wykorzystuje się takie produkty jak Landing Page,  jaka jest ich skuteczność i dlaczego kampania którą prowadziliśmy potrzebowała dedykowanej strony Landing Page a nie firmowej strony produktowej. Landing Page jest to
Czytaj więcej

Smart Call-Back czyli błyskawiczne oddzwanianie na stronie www

Widget Smart call-back to słuchawka na stronie www, dzięki której klienci mogą szybko skontaktować się z firmą. Użytkownik odwiedzający stronę, ma możliwość wprowadzenia numeru telefonu w wyskakującym okienku, które pojawi się w czasie jego wizyty. Jak działa widget Smart call-back?

Czytaj więcej

Porównanie systemów płatności online dla sklepów internetowych

Wybór systemu płatności online nie należy do najłatwiejszych i wymaga jasnego określenia swoich potrzeb i oczekiwań. Co warto wziąć pod uwagę, wybierając bramkę płatniczą? Na co zwracać uwagę, aby uniknąć problemów i zadbać nie tylko o bezpieczeństwo samej transakcji, ale

Czytaj więcej

6 filarów skutecznego biznesu internetowego

 Era reklamy Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę jak ważna jest rozpoznawalność jego firmy. To, jak klientom kojarzy się marka jest często dużo istotniejsze od samych produktów i usług. W czasach gdy reklama dopiero się rozwijała wystarczyło umieścić krótką notkę w

Czytaj więcej

Nowa strona www – koszt czy inwestycja?

Dlaczego klienci decydują się na nową stronę internetową? Powodów jest kilka, jednak z naszych statystyk wynika, że najczęstszymi powodami są: Nieatrakcyjna grafika swojej strony Źle rozplanowana architektura treści i informacji ( co powoduje, że użytkownicy nie mogą na niej znaleźć potrzebnych

Czytaj więcej

Why? Why? BNI? – 18 powodów dla których warto działać w BNI – Case Study

Dlaczego napisałem ten artykuł? Aktualnie w BNI działam jako przedstawiciel Komitetu Członkowskiego. Spotykam się z przedsiębiorcami, którzy byli u nas na spotkaniu, odpowiadam na ich pytania i prowadzę rekrutację do grupy BNI City. Gdy wchodziłem do BNI słyszałem o jednej

Czytaj więcej

Jak odpowiadać na potrzeby klienta?

Mam przyjemność prowadzić zajęcia dla dzieci w ramach Uniwersytetu Dzieci. Gdy otrzymałem tę propozycję nie mogłem odmówić. Szkoliłem firmy, prywarne osoby ale nigdy dziecięciolatków. Jak szkolić dzieci z obsługi klienta? Poprzez zabawę! Czy można odczytać czyjeś myśli? Wypowiadanie się oraz zadawanie odpowiednich pytań to kompetencje

Czytaj więcej

Poziomy wiarygodności referencji a wzrost sprzedaży

Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że referencje na temat wykonywanej przez nas pracy są bardzo ważne jednak to zaniedbujemy. Jeśli już dbamy o referencje i chcemy je pokazać na stronie internetowej ważne jest, abyśmy zrobili to w umiejętny sposób. Chciałbym tutaj

Czytaj więcej

Szkolenia z marketingu w Sanoku | Case Study

W dniach od 19.12 do 21.12 miałem przyjemność prowadzić szkolenia z marketingu dla przedsiębiorców z Sanoka. Spędziłem fantastyczne trzy dni z prężnie działającymi przedsiębiorcami. Lubię jeździć na szkolenia daleko od dużych miast ponieważ tam marketing działa inaczej. Od kilku lat obserwuję jak metody

Czytaj więcej

Top