facebook
Grupa ADream - Agencja Interaktywna Kraków

E-branding czyli jak budować wizerunek swojej firmy w sieci

Branding w tradycyjnym ujęciu to proces budowania świadomości marki w umyśle konsumenta. Wraz z rozwojem nowych technologii techniki brandinowe ewoluują. Nie znaczy to jednak, że wcześniejsze stają się nieaktualne, ale że nowe stanowią nadbudowę tych zasad. Kiedy kilkanaście lat temu

Czytaj więcej

Dlaczego warto współpracować z agencjami o statusie Google Partner?

“Status Partnera Google świadczy o tym, że dany Partner zdał egzaminy i uzyskał certyfikaty z zakresu określonych usług AdWords oraz ma o nich najbardziej aktualną wiedzę” – czytamy na oficjalnej stronie Google. Nasza agencja marketingu internetowego WHEN Sp. z o.

Czytaj więcej

Projekt strony historicalcity.eu

Strona www Miasta Historyczne 3.0 została zrealizowana na potrzeby projektu, którego głównym celem jest dyskusja nad problemami, doświadczeniami, rozwiązaniami stosowanymi w miastach historycznych, wyłącznie w aspekcie rozwoju turystyki. Po analizie zrealizowanej koncepcji identyfikacji wizualnej (autorstwa Studio Leon) przystąpiliśmy do prac

Czytaj więcej

Case Study – Green Mountain Resort

Nad promocją inwestycji Klienta pracowaliśmy wspólnie – Zensite jako autor strony www, Studio Leon jako projektant prezentacji sprzedażowej i When jako wykonawca kampanii reklamowych w sieci. Green Mountant Resort to wysokiej klasy kompleks hotelowy powstały w Karpaczu, działający w systemie

Czytaj więcej

York School of English – CASE STUDY

Największe sukcesy osiągają Klienci, dla których możemy tworzyć wspólny projekt kilku firm Grupy ADream. Tak było ze York School of English -http://york.edu.pl/. ZENSITE Ze szkołą York rozpoczęliśmy współpracę w 2016 roku. Klient zgłosił się do nas z potrzebą realizacji nowej

Czytaj więcej

Dzielimy się wiedzą – seria wpisów edukacyjnych #kursUX

Nikogo nie zdziwi fakt, że z miesiąca na miesiąc użytkownicy Internetu stają się coraz bardziej wymagający, niecierpliwi, a nawet wybredni. W natłoku informacji i ofert prezentowanych w Internecie wybierają te, które są najszybciej dostępne. Chcą otrzymywać odpowiedzi na swoje problemy

Czytaj więcej

10 etapów tworzenia skutecznego portalu internetowego – cz. 3.

W poprzednich artykułach dotyczących procesu tworzenia portalu internetowego przybliżyłem kilka początkowych etapów przygotowania i projektu oraz nasz sposób realizowania planu projektowego. Niektórym wydawałoby się, że portal jest już gotowy – zbudowany na podstawie analiz rynku i grupy docelowej, zaprojektowany pod

Czytaj więcej

10 etapów tworzenia skutecznego portalu internetowego – cz. 2.

W poprzednim artykule opisaliśmy niezbędne do startu projektu przygotowanie: stworzenie modelu biznesowego, analizy rynku i konkurencji, opracowanie i uszczegółowienie dokumentacji. Bez tych etapów nie rozpoczynamy dalszych prac. Dzisiaj pokażę Ci jakie są kolejne kroki projektowe. Etap II – Architektura informacji

Czytaj więcej

10 etapów tworzenia skutecznego portalu internetowego – cz. 1.

Prowadząc agencję interaktywną od kilku lat otrzymujemy mnóstwo zapytań w sprawie budowy portali internetowych. Zapytania mają różną formę – czasem jest to wiadomość „Chciałbym kopię Allegro, ile to kosztuje?”, czasem są to dość skrupulatnie przygotowane zapytania, niestety rzadko kiedy na

Czytaj więcej

Top