Hotel Horizon
- Naming
- Key Visual
- Branding
- Copywriting
- Landing Page
- Strona internetowa
- Banery statyczne
- Banery dynamiczne
- Kampania leadowa
Firma WPROST Nieruchomości, zgłosiła się do nas z prośbą o wsparcie dla swojego Klienta, grupy kapitałowej AKME Zdzisław Wiśniewski. AKME Zdzisław Wiśniewski to największa w kraju firma łącząca usługi budowlane z działalnością archeologiczną, którą mieliśmy wesprzeć w realizacji nowej inwestycji - hotelu w systemie condo, umiejscowionego w topowej lokalizacji w Szklarskiej Porębie.
Obiekt realizowany w czterogwiazdkowym standardzie, zapewniający niesamowity widok na panoramę Karkonoszy - również z poziomu basenu infinity.
Naszym zadaniem było.. niemal wszystko. Po szczegółowym briefingu, ustaliliśmy, że naszym zadaniem będzie zaprojektowanie nazwy hotelu, keyvisuala, logo oraz innych elementów identyfikacji wizualnej, strony landing page na potrzeby generowanie leadów (condohotel, docelowej, pełnej strony inwestycji oraz zaprojektowanie oraz prowadzenie kampanii lead generation.
Logo
CMYK
2533591
CMYK
71656777
RGB
192164119
RGB
292927
HEX
c0a477
HEX
1d1d1b
Nazwa
Naming to często dość skomplikowany proces. W przypadku tego projektu mieliśmy kilka punktów zaczepienia - wszystko dzięki temu, że zarówno Szklarska Poręba wraz z okolicami oraz sam obiekt posiada wiele charakterystycznych cech, które mogliśmy wykorzystać podczas opracowywania koncepcji. Klientowi przedstawiliśmy propozycje wynikające z lokalizacji obiektu, historii Szklarskiej Poręby jak i takie bazujące na cechach samego obiektu czy raczej wrażeń jakie zapewni on swoim gościom. Finalna nazwa została wybrana w drugiej rundzie prac. Horizon to po prostu horyzont. To dość oczywiste, ale jednocześnie niewiele obiektów może pochwalić się takim widokiem jak właśnie Horizon Hotel & Resort.
Logo
Horizon to horyzont, dlatego też znak, który zaprojektowaliśmy nawiązuje do niego w sygnecie, w którym możemy odnaleźć symbolizującą go opadającą na krańcach linię. Drobne wcięcie w literze H nawiązuje z kolei do górskiej lokalizacji obiektu. Całość ma dostojny, ale jednocześnie stosunkowo nowoczesny (dzięki prostocie znaku) charakter.
Copywriting
Przygotowując się do zaprojektowania strony internetowej musieliśmy jednocześnie zadbać o przygotowanie treści. Finalny ich kształt powstał w oparciu o research (dane o Szklarskiej Porębie, jej historii, atrakcjach itp.) oraz o dane dotyczące inwestycji oraz jej modelu biznesowego.
Landing page i serwis internetowy inwestycji
Wiedzieliśmy, że niebawem będziemy uruchamiać kampanię leadową, dlatego do projektu strony lądowania oraz tej finalnej podchodziliśmy z dużą uwagą. Mamy bardzo duże doświadczenie w branży deweloperskiej oraz inwestycyjnej, jednak mimo to prace rozpoczęliśmy od dokładnego przemyślenia oraz zaprojektowania makiety serwisu.
Projekt graficzny oparliśmy oczywiście o key visual a samą stronę, zgodnie z życzeniem Klienta, wdrożyliśmy do WordPress.
Kampania on-line, kampania off-line
Po prostu wiemy jak to robić:) Szczegóły przedstawimy zapewne po zakończeniu działań, pomyślnym sprzedaniem całej inwestycji (tak jak to mamy w zwyczaju:) ). Na potrzeby kampanii (poza jej zaprojektowaniem i realizacją), wykonaliśmy paczki banerów statycznych i dynamicznych, oraz projektu reklamy outdoorowej.
Na potrzeby wsparcia biura sprzedaży przygotowaliśmy katalog opisujący wszystkie walory inwestycji oraz lokalizacji turystycznej. Ostateczny kształt merytoryczny jest wynikiem bezpośredniego zaangażowania inwestora. Po naszej stronie było finalne przygotowanie treści, opracowanie architektury informacji oraz prezentacja ich w formie, która będzie spójna z towarzyszącemu projektowi Horizon Hotel & Resort stylem. Poza katalogiem przygotowaliśmy szereg elementów identyfikacji wizualnej jak wizytówki, stopki mailowe, papier firmowy oraz teczki.
Key Visual
Hotel Horizon to inwestycja w modelu condo. Oznacza to, że w pierwszej fazie projektu poszukiwani są inwestorzy, którzy zakupią pokój hotelowy w celach inwestycyjnych (nabywając jednocześnie pakiet benefitów właścicielskich). Aby podkreślić bezpieczeństwo inwestycji (uznany na rynku deweloper) oraz wysoki standard hotelu, postanowiliśmy wykorzystać motyw tarczy herbowej, która znalazła swoje miejsce zarówno w logo, jak i w motywie przewodnim marki Hotel Horizon.
Marketing
dla Deweloperów
Zobacz naszą ofertę skierowaną dla deweloperów