Ogrody Świateł
Lampa Aladyna
- Logo
- Key visual
- Strona internetowa
- Materiały social media, Google Ads
- Strona biletowa
Po sukcesie zeszłorocznej edycji Ogrodów Świateł (Alicja w Krainie Czarów) mieliśmy za zadanie przygotowanie czarującej identyfikacji wizualnej na sezon 2021/2022.
Tym razem wystawa odbywa się w 3 różnych lokalizacjach: Piotruś Pan w Warszawie, Królewna Śnieżka w Krakowie oraz Lampa Aladyna w Chorzowie, na terenie śląskiego wesołego miasteczka ,,Legendia".
Efekt końcowy zrealizowanych przez nas projektów miał zachwycić zarówno rodziców, jak i ich pociechy, aby zachęcić wszystkich do odwiedzenia tegorocznych wystaw całą rodziną.
Projekt Logo
Projekt logo musiał w bezpośredni sposób nawiązywać do tematu tegorocznej wystawy. Fioletowy kolor idealnie wpasowywał się zarówno w koncepcję samej wystawy, jak i lokalizacji w której jest ona wystawiana, a dobrany kolor oraz rodzaj czcionki pozwolił na idealne wyważenie kontrastu, który swą delikatnością nie przytłacza odbiorcy i idealnie komponuje się z innymi elementami samej identyfikacji wizualnej, jak i materiałami webowymi.
Key visual
Key visual został zaprojektowany na bazie ilustracji oraz materiałów przygotowanych przez naszych projektantów tak, aby nawiązywać zarówno do tematyki samej wystawy, jej lokalizacji, jak i grupy docelowej do której jest ona skierowana.
Strona internetowa
Stworzyliśmy serwis internetowy wystawy, który umożliwia zapoznanie się ze wszystkimi najważniejszymi informacjami na jej temat, a także pozwala na zakup biletów. Strona została zaprojektowana ze szczególnym naciskiem na dostosowanie łatwości jej obsługi dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych.
Materiały social media, Google Ads
Przygotowaliśmy cover photo oraz zestawy statycznych i dynamicznych kreacji banerowych do wykorzystania w kampaniach promocyjnych Facebook oraz Google Aads.
Strona biletowa
Zaprojektowaliśmy dedykowaną stronę biletową wraz ze ścieżką zakupową dla ogrodów swiateł we wszystkich trzech lokalizacjach.