PLEN
prodinity Logo

Prodinity

  • Strategia
  • Rebranding (naming, claim)
  • Logo
  • Key visual
  • Strona internetowa

We współpracy z naszym Klientem, firmą Prodinity (wcześniej BIOLAP Limited) przeprowadziliśmy proces pełnego rebrandingu globalnej marki działającej na rynku IT, która agreguje ogromne ilości danych i adaptuje systemy zarządzania do potrzeb swoich Klientów (w szczególności dla brokerów ubezpieczeniowych). Firma Prodinity realizowała projekty m.in. dla takich marek jak AON, HSBC, czy Electrolux.

Strategia

Po prawie 2 miesiącach prac opracowaliśmy pełną strategię komunikacji marki Prodinity na globalny rynek usług IT. Ustaliliśmy grupy docelowe, kierunek który należy uwzględnić przy projektowaniu nowej identyfikacji wizualnej oraz wszystkie kluczowe zagadnienia niezbędne do osiągnięcia przez markę założonych celów marketingowo-sprzedażowych.

Logo

Nowe logo zostało zaprojektowane na bazie strategii komunikacji nowej marki. Sygnet prezentuje formujące się bloki poukładanych danych, co wprost nawiązuje do głównych działań oferowanych przez firmę.

Strona internetowa

Zaprojektowaliśmy i zakodowaliśmy nowoczesną i szybką stronę w oparciu o technologię ReactJS. Na stronie znajduje się dedykowany formularz kontaktowy który posiada wiele wariantów i zmiennych zależnych od potrzeb potencjalnych klientów względem realizacji projektów z firmą Prodinity.

Stopka email

Zaprojektowaliśmy i zakodowaliśmy stopki e-mail spójne z nową identyfikacją wizualną marki. Stopki zostały zakodowane w dwóch wariantach, tak aby działały prawidłowo zarówno dla programów pocztowych wspierających kodu HTML jak i tych nie oferujących takiego wsparcia np. Microsoft Outlook.

Materiały marketingowe

W ramach realizacji projektu przygotowaliśmy szereg projektów materiałów reklamowych tj. kubki, długopisy, teczki, czy koszulki.