RSPWN
- Logo
- Sklep internetowy
RSPWN to nowa gamewearowa marka dedykowana wszystkim hardkorowym graczom. Nie ważne czy Twoim hymnem jest “EA Sport Cyny gejm” czy też wolisz przemierzać Summoner's Rift rozstawiając wszędzie niewidzialne, trujące grzyby czy grać AP LUX na supporcie. Ba, nawet jeśli jesteś strategiem spod znaku “Rush B!” to każdy Twój respawn na rspwn.gg jest mile widziany!
Dla marki, której twarzą został jeden z najbardziej rozpoznawalnych zespołów esportowych w Polsce - IZAKO BOARS, wykonaliśmy logo oraz model funkcjonalny sklepu internetowego (UX/UI) na bazie których zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę sprzedażową.
Logo
RESPAWN to odrodzenie - gdy w grze stracisz życie masz szansę zacząć od nowa odradzając się na starcie. W zaprojektowanym przez nas znaku symbolizują to, zwrócone w przeciwnych kierunkach strzałki ukazane w przestrzeni negatywnej logotypu.
Prosta, pogrubiona typografa bezszeryfowa, podkreśla profesjonalizm i solidność marki, a niewielkie pochylenie liter, jej dynamizm. W końcu świat gamingu i jego fani to wymagająca branża, w której ciągły rozwój to podstawa.
Tylko tyle i aż tyle, nie ma tu miejsca na udziwnienia. RSPWN to konkretna marka dla tych, którzy zawsze walczą do końca.
Black CMYK
000
Gold CMYK
RGB
000
RGB
HEX
000000
HEX
ffffff
Makieta
Wszędzie tam gdzie celem jest konwersja odwiedzającego w sprzedaż, szczególną wagę przywiązujemy do doświadczeń użytkownika mających wpływ na podejmowanie przez niego decyzji zakupowe. Te często są emocjonalne, dlatego aby maksymalizować szansę na konwersję, prototyp został zaprojektowany w taki sposób, aby serwis skutecznie realizował cele omówione z Klientem podczas warsztatów projektowych.
Makieta powstała w oparciu o potrzeby przyszłych użytkowników oraz najlepsze rozwiązania, stosowane obecnie w e-commerce. Dzięki licznym nawiązaniom do zespołu, budujemy poczucie przynależności i wspólnoty.
Sklep internetowy
Kolekcja CORE sygnowana znakiem RSPWN oraz kolekcja IZAKO BOARS zostały świetnie zaprojektowane, dlatego musieliśmy przygotować dla nich odpowiednie tło. Prezentacja produktów jest niezwykle ważna, zrezygnowaliśmy, więc z niepotrzebnych ozdobników i rozpraszaczy stawiając na prosty design oscylujący wokół tematyki (np. pixelowa ikonka ‘dodaj do ulubionych’). Ponownie postawiliśmy na prostotę i dynamizm, w końcu strona musi być dopasowana do swoich odbiorców. Tutaj miały królować i królują produkty.
W wyniku analizy potrzeb, planów rozwoju marki w zakresie oferty produktowej oraz budżetu, wspólnie zdecydowaliśmy, że na tym etapie najlepszym rozwiązaniem będzie oparcie wdrożenia o elastyczny silnik WooCommerce, który realizuje wszystkie założone potrzeby projektu. Zadbaliśmy również o komfortowe korzystanie ze sklepu na urządzeniach mobilnych, aby sklep był dostępny dla wszystkich swoich klientów.