PLEN

Marketing dla

Deweloperów

Zaufali nam

6000 sprzedanych jednostek

Doświadczenie poparte wynikami

Rozumiemy specyfikę sektora deweloperskiego, dlatego z sukcesami obsługujemy klientów o różnej charakterystyce. Wspieramy zarówno deweloperów jak i biura sprzedaży. Wchodzimy do gry na dowolnym etapie realizacji komunikacji marketingowej inwestycji, jednak najlepsze efekty przynosi kompleksowa współpraca rozpoczęta zanim na plac budowy wkroczą pierwsi wykonawcy.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Marketing inwestycji 360°

Dlaczego my?

Ponieważ mamy ogromne doświadczenie w kompleksowej opiece marketingowej inwestycji deweloperskich. Co równie ważne, po prostu uwielbiamy marketing, a rynkiem nieruchomości pasjonujemy się od wielu lat. Dzięki temu połączeniu osiągamy fenomenalne wyniki.

Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt zintegrowanych kampanii dla uznanych deweloperów - sprawdź case studies.

Udokumentowe sukcesy

Sprawdź nasze case studies!

90 umów w
90 dni

Specjalizujemy się w kompleksowym marketingu inwestycji deweloperskich, bo uwielbiamy marketing i interesujemy się rynkiem RE. Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt zintegrowanych kampanii dla uznanych deweloperów. Dbamy o odpowiedni wizerunek inwestycji i marki dewelopera, ale przede wszystkim zależy nam na wymiernej skuteczności prowadzonych działań. Właśnie dlatego pomogliśmy naszym Klientom w sprzedaży ponad 5000 jednostek

Zobacz więcej

120 mieszkań
100% realizacji
celów!

Specjalizujemy się w kompleksowym marketingu inwestycji deweloperskich, bo uwielbiamy marketing i interesujemy się rynkiem RE. Przeprowadziliśmy kilkadziesiąt zintegrowanych kampanii dla uznanych deweloperów. Dbamy o odpowiedni wizerunek inwestycji i marki dewelopera, ale przede wszystkim zależy nam na wymiernej skuteczności prowadzonych działań. Właśnie dlatego pomogliśmy naszym Klientom w sprzedaży ponad 5000 jednostek

Zobacz więcej

Publikacje branżowe

Magazyn Inmag. Numer 1(3)/2020

Siła optymalizacji. Kampanie Google Ads dla inwestycji deweloperskich

Pobierz publikację

“ […] ponad 1000 zapytań na minutę w Google dotyczy właśnie nieruchomości. W czasach tak łatwego dostępu do informacji, jakie zapewnił internet, deweloperzy prześcigają się w działaniach reklamowych – rezygnując powoli z działań offline na rzecz kanałów mierzalnych, uzyskujących konkretne dane. To właśnie te dane, tak jak w przypadku reklamy Google Ads, stanowią o potencjalne kampanii reklamowych online, ponieważ tam gdzie są dane, tam pojawia się pole do ich analizy i popartej statystykami poprawy prowadzonych działań.”

Patrycja Idzińska
CEO Agencji WHEN

Magazyn Inmag. Numer 3(5)/2020

Kreatywność w służbie sprzedaży. Jak wyróżnić się na tle konkurencji i dać się zapamiętać?

Pobierz publikację

“ Od lat buduje się dużo, inwestycja goni inwestycję, a klienci często gubią się w gąszczu dostępnych ofert. Przeglądając ogłoszenia wystawiane przez biura sprzedaży czy też obcując z marką w przestrzeni miejskiej, nie trudno o to, aby inwestycja została pominięta. Co wpływa na przyciągnięcie uwagi? Jak dać się zapamiętać i wytworzyć w kupujących emocje, które sprawią, że to właśnie Twoja inwestycja stanie się obiektem pożądania? ”

Wojciech Kmiecik
Creative Director ADream

Porozmawiajmy o sukcesie Twojej inwestycji

Zostaw swoje dane, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą.

Specjalizujemy się w kompleksowym marketingu inwestycji deweloperskich, bo uwielbiamy marketing i interesujemy się rynkiem RE.

Właśnie dlatego pomogliśmy naszym Klientom w sprzedaży niemal 6000 jednostek.