office_365 Logo

Office 365

  • Strona internetowa
  • Kampania leadowa
  • Banery reklamowe

Na kampanię produktową składał się szereg działań. Tworzyliśmy stronę sprzedażową utworzona na potrzeby promocji produktu firmy Microsoft jakim jest Office365. Mimo, że leady z kampanii kierowane były do certyfikowanego partnera Microsoftu to same materiały brandowe musiały być zatwierdzone. Na początek współpracy otrzymaliśmy 90 stronicowy brand book dotyczący jak powinniśmy używać logo, ikon, sloganów, kolorystyki i wielu innych elementów identyfikacji wizualnej firmy Microsoft dotyczącego produktu Office 365 dla firm. Na tej podstawie przygotowaliśmy stronę Landing Page. Dzięki projektowi przygotowanemu użyciu zgodnemu z wytycznymi nie otrzymaliśmy ani jednej poprawki dotyczącej projektu Landing Page. Akceptacja odbyła się za pierwszym podejściem.

Czym jest Landing Page?

Landing Page jest to pierwsza strona na którą trafia użytkownik na skutek podejmowanych przez firmę działań marketingowych. Strona docelowa może być stroną samodzielną (np. niezależną od strony firmowej) i przedstawiać jeden element oferty. Użytkownicy trafiają na Landing Page najczęściej po kliknięciu w banner, link w otrzymanym e-mailu, link sponsorowany lub inny link reklamowy. Landing Page jest naturalnym rozszerzeniem treści znajdujących się w reklamie. Głównym celem Landing Page jest konwersja w naszym przypadku pozyskanie firm, które pobiorą testowe klucze produktu Office 365 dla firm i przetestują produkt przez 60 dni. Celem pobocznym był zwiększenie liczby użytkowników którzy zapoznają się z filmami promocyjnymi Office 365 dla firm.

Dlaczego strona Landing Page?

Strona Landing page ma jeden cel, nie ma podstron i kieruje użytkownika aby wykonał zaplanowaną przez nas akcję. Celem było pozostawienie przez użytkownika danych do kontaktu. Gdy użytkownik zostawił dane kontaktował się z nim certyfikowany partner z danego regionu w celu weryfikacji danych firmowych i przesłania odpowiedniej ilości kluczy.

Film promocyjny pomagał wyjaśnić istotę rozwiązania jakie oferuje Office 365 dla firm. Strona produktu utworzona przez producenta ma zaplanowane inne cele i jest nastawiona na bezpośredni zakup bez możliwości przetestowania produktu.

Kampania wyszła bardzo dobrze, a cele związane z ilością uruchomionych kluczy trialowych zostały zrealizowane.

Kampania promocyjna

Zajmowaliśmy się również kampanią promocyjną tego produktu w rejonie małopolski oraz wielkopolski. Na Landing Page kierowaliśmy użytkowników poprzez:

  • reklamy płatne na portalu społecznościowym Facebooku kierowane
    do grup docelowych
  • płatną promocję filmu Office 365 na Youtube
  • email marketing do firm oraz szkół publicznych
  • promocję banerową na portalach branżowych
  • promocję linków sponsorowanych w Google AdWords

W ramach opinii z firmy Microsoft otrzymaliśmy informację
„Z naszej strony jesteśmy zadowoleni z ilości wygenerowanych pobrań i leadów, ale teraz czekamy na sprzedaż, która jest dla nas głównym wyznacznikiem sukcesu”

Finalizacją i wdrożeniami zajmował się bezpośrednio certyfikowany partner

Pozostałe projekty