American Truck Simulator
- Strona Internetowa
- Kampania leadowa
- Banery reklamowe
Cel główny: Sprzedaż planowanego nakładu na pierwszy kwartał 2016
Dodatkowe cele: Budowanie świadomości o grze w grupie potencjalnie zainteresowanych graczy, zebranie wartościowej bazy mailowej, zaangażowanie liderów opinii.
Zaplanowaliśmy aplikację konkursową w której użytkownicy mogli wygrać edycje kolekcjonerskie gry American Truck Simulator oraz imienne plakaty ATS dla 20 najlepszych wraz z pozdrowieniami od znanego Youtubera i team'u ATS
Nasze posty edukowały użytkowników na temat gry, aby potem mogli odpowiedzieć na pytania z quizu konkursowego.
Zarówno konkurs, jak i informacja o pre-orderze gry były promowane poprzez reklamy Facebook ADS.
Nawiązaliśmy ścisłą współpracę z Youtuberem "Wujkiem Bohunem", który:
- promował grę w środowisku swoich fanów;
- pomagał tworzyć pytania do quizu;
- publikował aktualne informacje na swoim fanpage'u;
- sygnował swoim imieniem plakaty dla graczy;
W ciągu 2 miesięcy kampania zanotowała:
- 18 mln wyświetleń za pomoca sieci reklamowej Google AdWords;
- Znaczny wzrost liczby fanów na fanpage'u Świata Symulatorów;
- Sprzedano cały nakład gry planowany na pierwszy kwartał
- Rozpoczęcie kampanii promocyjnej nowego dodatku do gry bezpośrednio z dystrybutorem
- W ciągu dwóch pierwszych tygodni prowadzenia kampanii udało się zrealizować cele zaplanowane na całe 2 miesiące trwania kampanii.