PLEN
ats Logo

American Truck Simulator

  • Strona Internetowa
  • Kampania leadowa
  • Banery reklamowe

Cel główny: Sprzedaż planowanego nakładu na pierwszy kwartał 2016
Dodatkowe cele: Budowanie świadomości o grze w grupie potencjalnie zainteresowanych graczy, zebranie wartościowej bazy mailowej, zaangażowanie liderów opinii.

Zaplanowaliśmy aplikację konkursową w której użytkownicy mogli wygrać edycje kolekcjonerskie gry American Truck Simulator oraz imienne plakaty ATS dla 20 najlepszych wraz z pozdrowieniami od znanego Youtubera i team'u ATS

Nasze posty edukowały użytkowników na temat gry, aby potem mogli odpowiedzieć na pytania z quizu konkursowego.

Zarówno konkurs, jak i informacja o pre-orderze gry były promowane poprzez reklamy Facebook ADS.

Nawiązaliśmy ścisłą współpracę z Youtuberem "Wujkiem Bohunem", który:

  • promował grę w środowisku swoich fanów;
  • pomagał tworzyć pytania do quizu;
  • publikował aktualne informacje na swoim fanpage'u;
  • sygnował swoim imieniem plakaty dla graczy;

W ciągu 2 miesięcy kampania zanotowała:

  • 18 mln wyświetleń za pomoca sieci reklamowej Google AdWords;
  • Znaczny wzrost liczby fanów na fanpage'u Świata Symulatorów;
  • Sprzedano cały nakład gry planowany na pierwszy kwartał
  • Rozpoczęcie kampanii promocyjnej nowego dodatku do gry bezpośrednio z dystrybutorem
  • W ciągu dwóch pierwszych tygodni prowadzenia kampanii udało się zrealizować cele zaplanowane na całe 2 miesiące trwania kampanii.