uip Logo

Uwodzenie i podryw

  • Strona internetowa
  • Banery reklamowe
  • Kampania leadowa

Z rekomendacji jednego z naszych klientów z którym realizowaliśmy duży projekt wizerunkowo sprzedażowy, zgłosił się do nas znany ekspert do spraw relacji damsko-męskich, Rafał Żuber. Naszym zadaniem było stworzenie narzędzi biznesowych, które pozwoliłyby naszemu Klientowi zostać liderem w swojej branży, zarówno pod kątem wizerunkowym jak i wyników finansowych.

Uczymy się na błędach...
.....jednak najlepiej na cudzych

Na potrzeby realizacji projektu przeprowadziliśmy audyt branżowy a wynik prac przedstawiliśmy w liczącym kilkadziesiąt stron raporcie. Raport ten był jednocześnie podstawą do dalszej pracy nad modelem biznesowym klienta oraz makietami serwisu.

Konsultacje z klientem

W ramach współpracy przeszkoliliśmy naszego klienta z planowania i rozrysowania procesów biznesowych oraz wdrożenia rozwiązań typu marketing automation w celu przekonwertowania użytkowników portalu na stałych klientów.

Makiety

Finalny kształt i mechanika portalu została wypracowana dzięki bardzo zaawansowanemu prototypowaniu. Bardzo dokładnie zostały określone cele jak ma realizować serwis, dużo czasu poświęciliśmy więc na zaplanowanie przepływu użytkowników oraz droga do realizowania przez nich celów zdefiniowanych w założeniach biznesowych. Kluczowym aspektem realizacji była sprzedaż, zadbaliśmy więc o odpowiednie mechanizmy cross/up sellingowe.

Strona internetowa

Dzięki rebrandingowi, marka Uwodzenie i Podryw w zasadzie z miejsca stała się liderem swojej branży. Nowy serwis internetowy uzupełnił proces zmiany wizerunku zapewniając jednocześnie zdecydowaną poprawę wskaźników sprzedaży, dzięki postawieniu na zaawansowaną obsługę mechanizmów biznesowych i wsparcia sprzedaży - UX i Design naprawdę mają znaczenie:)

Zadbaliśmy również o wizerunkowy update starszych materiałów marketingowych, które dostosowaliśmy do nowej odsłony marki UiP oraz przygotowaliśmy strategię dalszych działań wizerunkowych.

Kampania

Przeprowadziliśmy kampanię sprzedażową, przygotowując również materiały takie jak banery czy strony lądowania. Nasz klient został również przeszkolony z zakresu samodzielnego promowania produktów oraz samego siebie (jako nieodłącznej części marki UiP) w mediach społecznościowych oraz uwzględnienia tych elementów w procesach planowania swojego biznesu oraz realizowania kolejnych strategii produktowych.

Referencje dla tego projektu

Moja pierwsza strona internetowa powstała w 2008 roku. Od tego czasu pracowałem z wieloma firmami i nierzadko miałem pretensje do jakości obsługi. Kiedy pierwszy raz połączyłem się telefonicznie z Panem Łukaszem Pachem wiedziałem, że zawiążemy współpracę. W rozmowie telefonicznej dało się odczuć, że firma ADream stawia na pomoc człowiekowi, a nie przede wszystkim na zarobek. To przekonało mnie do współpracy.

Pozostałe projekty