bogucianka Logo

Osiedle Bogucianka

  • Logo
  • Strona internetowa
  • Kampania leadowa
  • Banery reklamowe

Deweloper należy do grupy Genus Grupa Deweloperska, która w swoim portfolio ma realizację następujących obiektów: Zacisze 4, Kurniki 9, Przemiarki 14, Józefińska 31, Siemiradzkiego 25 oraz Dom nad Młynówką w Krakowie, a także zespół domów jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w Januszowicach, Pałac w Cianowicach T. Talowskiego, oraz aktualną realizację Grupy tj. Osiedle Bogucianka.

Nasza współpraca obejmuje wsparcie działań sprzedażowych inwestycji Osiedle Bogucianka. Zakres współpracy obejmuje opracowanie modelu funkcjonalnego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu oraz wdrożenie i prowadzenie kampanii leadowej, którą wspieraliśmy przez aktywne prowadzenie fanpage'a inwestycji.

Cel:

  1. Stworzyć narzędzia do prezentacji oferty (serwis internetowy, logo)
  2. Zapewnić wsparcie sprzedaży - kampania leadowa, banery reklamowe

Logo

CMYK

74506033

CMYK

71656468

RGB

638681

RGB

404040

HEX

000000

HEX

cbb076

Serwis internetowy

Strona internetowa www.bogucianka.pl została zrealizowana dla dewelopera działającego na rynku deweloperskim. Najważniejszym zadaniem, jakiemu mieliśmy sprostać przy projekcie strony było stworzenie unikalnych widoków graficznych, które pozwolą pokazać inwestycję o wysokim standardzie, położoną w regionie Tyńca, czyli tzw. zielonych płuc Krakowa, a zarazem regionu niezwykle atrakcyjnego dla wszystkich ceniących sobie spokój i aktywność fizyczną.


Chcieliśmy także skupić się na przedstawieniu unikatowej wartości dodanej dla tej inwestycji, jaką niewątpliwie jest 30 arów terenu rekreacyjno-wypoczynkowego
w obrębie osiedla, który jest przeznaczony wyłącznie dla mieszkańców.

Projekt layoutu graficznego zdeterminowany był także maksymalizacją użyteczności strony oraz celów biznesowych Klienta. Najważniejszą funkcją strony było pozyskiwanie leadów od potencjalnych klientów.

Oprócz projektu strony zajęliśmy się także zakodowaniem jej do w pełni działającej strony internetowej, do której zostały wpięte niezbędne narzędzia analityczne – m.in. Google Analytics czy Google Tag Manager. To umożliwiło śledzenie źródeł zapytań ofertowych zwiększając przy tym efektywność prowadzonej przez WHEN kampanii marketingowej.

Kampania leadowa

Pierwszy miesiąc kampanii potraktowaliśmy jako testowy – analizowaliśmy dane obrazujące zachowania użytkowników, realizację ustalonych celów i poziom konwersji. Prowadziliśmy rozbudowaną kampanię w sieci wyszukiwania i reklamowej Google w regionie małopolski, aby dotrzeć do osób, które mogą być zainteresowane kupnem domu pod Krakowem. Dobraliśmy odpowiednie słowa kluczowe związane z rynkiem nieruchomości oraz portale tematyczne, na których pojawiały się kreacje graficzne. Nasze kampanie śledziły również przesłania formularzy kontaktowych na stronie www. Równolegle prowadziliśmy fanpage inwestycji oraz rozbudowane kampanie na Facebooku.

Pozostałe projekty