PLEN
kw51 Logo

Kazimierza
Wielkiego 51

  • Logo
  • Strona internetowa
  • Materiały marketingowe

Deweloper miał już stworzoną stronę internetową przez inną firmę i planował zmienić agencję która odpowiadała za generowanie leadów sprzedażowych. Wykonaliśmy audyt kampanii z którego wynikało, że kampania była źle prowadzona. Na dodatek stworzona strona nie oddawała w żaden sposób walorów planowanego projektu, jednak ustaliliśmy wspólnie z klientem, że wykonany testowy miesiąc kampanii aby zweryfikować czy poprawa samej kampani wpłynie na realizację zamierzonych celów. Niestety miesiąc testowy potwierdził nasze podejrzenia. Strona miała prezentować klimat Japonii, tymczasem jedyną rzeczą która nawiązywała do Japonii było nieczytelne Logo oraz wiśnia na wizualizacjach dostarczonych przez dewelopera. Kolory niebieski oraz róż, kompletnie nie były dopasowane do klimatu projektu.

Projekt logotypu

Podeszliśmy do projektu całkowicie od nowa. Projektując nowe logo skupiliśmy się na prostocie oraz możliwości użycia logo na budynku wkomponowując japońską czcionkę w miejską identyfikację dotyczącą oznaczeń krakowskich budynków.

Poprzednie logo

Nowe logo

Logo

Black CMYK

000

White CMYK

RGB

000

RGB

HEX

000000

HEX

ffffff

jak prezentowały się wartości mieszkań na przestrzeni lat, dlaczego Krowodrza jest interesująca inwestycyjnie oraz dane dotyczące ruchu turystycznego w Krakowie. Opisaliśmy standard, design oraz charakter obiektu. Stworzyliśmy całkowicie na nowo system prezentacji mieszkań oraz pokazaliśmy dlaczego warto zaufać deweloperowi. Strona zyskała na przejrzystości oraz zaczęła budować pozytywne doświadczenia wśród użytkowników, co obserwowaliśmy na nagraniach z sesji odwiedzających stronę użytkowników.

Strona internetowa

Strona internetowa została przebudowana nie tylko w aspekcie wizualnym. Opracowaliśmy całkowicie nową strategię komunikacji inwestycji. Bardzo mocno rozbudowaliśmy zakładkę lokalizacja pokazując wszystkie kluczowe dla tej inwestycji aspekty. Dodatkowo stworzyliśmy zakładkę kierowaną do Inwestorów. Pokazaliśmy dlaczego warto inwestować właśnie w Krakowie,

Kampania reklamowa

Na potrzeby realizacji projektu opracowaliśmy unikalny Key Visual towarzyszący projektowi we wszystkich materiałach graficznych.

Dla nowej strony internetowej uruchomiliśmy kampanię skierowaną do inwestorów oraz klientów poszukujących mieszkania. Mieszkanie nie należą do najtańszych, ponieważ oscylujemy w przedziale 11300 - 13900 zł za m2, dlatego nasza kampania ukierunkowana była głównie do klientów, którzy kupowali mieszkania inwestycyjnie. Sytuacja w Polsce na przestrzeni 02.2020 - 12.2020 deweloperowi nie sprzyjała, jednak pozyskane kontakty na nowej stronie przełożyły się na częściowe rezerwacje, pozyskanie zainteresowanych oraz budowę bazy inwestorów co kompletnie nie zdawało egzaminu na poprzedniej jej wersji.

Na bazie prowadzonych w trakcie pandemii kampanii zaobserwowaliśmy, że w tym czasie najlepiej sprzedawały się mieszkania między 6000 a 8000 zł za m2 oraz domy z ogrodem pod Krakowem. Mieszkania w Centrum z uwagi na ogromne tąpnięcie na rynku turystycznym nie cieszyły się tak dużym zainteresowaniem jak przed lutym 2020 kiedy inwestorów interesowało głównie ROI a nie cena za m2 ponieważ Booking oraz AirBnB napędzały klientów.

Reklamy zewnętrzne

Aby wesprzeć biuro sprzedaży przygotowaliśmy folder reklamowy skupiający najważniejsze informacje o projekcie.

Dodatkowo przygotowaliśmy szereg reklam outdoorowych, które mają za zadanie informować o budowie oraz odesłać na stronę internetową.

Podsumowanie

Na ten moment projekt jest bardzo dobrze przygotowany, jednak musimy uczciwie powiedzieć - nie jest tak, że nasza działania rozwiązały problemy, które mają miejsce na rynku turystycznym a mieszkania sprzedają się jak ciepłe bułeczki. Praktycznie zerowy ruch turystyczny, studenci zwalniający mieszkania i powracający do domów rodzinnych z uwagi na naukę zdalną, niestabilna sytuacja dotycząca decyzji rządu w sprawie lockdownu nadal są realnym problemem krakowskich inwestorów, którzy dywersyfikują swoje portfele rozważając inne produkty inwestycyjne lub wstrzymują się z decyzjami.

Pozostałe projekty